Anime dance víkend 2012

29.07.2012 23:11

Do třetice všeho dobrého i tak se dá výstižně popsat můj třetí Advík. Když odmyslím chybějící klimatizaci, tak jsem si tento víkend náramně užila. Pravda na celý den jsem byla v KC Zahrada jenom v sobotu, protože právě pracuji na jedné překladatelské zakázce, ale rozhodně jsem nepřišla o mnoho a za brigádu jsem vděčná, protože i přes slevy od nakladatelství Zoner press jsem se na conu dost plácla přes kapsu.

 

Za zmínku stojí, že jsem dala druhou šanci anime Oban star racers. Když jí dávali na Jetixu, tak jsem ji přijala vlažně a nikdy mi moc nechyběla. Tady jsem se přišla podívat ve stylu nevím-co-přesně-dělat-dál-tak-se-mrknu-semhle-a-třebas-tam-zůstanu (Tuto metodu praktikuji na každém conu, protože i přes sebevětší touhu po plánování se vždycky najde hluché místo, kde mě v programu nic vyloženě nezaujalo.) Světe, div se, mě se to zalíbilo. Tak já tu sérku snad na ‚stará kolena‘ dokoukám. :P Moje nejlepší kamarádka se jednou vyjádřila, že na všechno je potřeba najít správný čas a náladu. Mínila to sice o knihách, ale určo se to dá aplikovat i na příběhy z jiných médií.

Pak jsem se tam seznámila s Verčou (cosplay SeeU) a Simčou. Dokonce jsem konečně naživo viděla i Margi, se kterou plánujeme vyprodukovat komiks pro Vějíř 5. Viděla jsem cosplay Once-lera, ale song ‚How bad can I be‘ nezazpíval, což mě mrzelo. A Hromkočku WileiKit (nebo Kat? Každopádně myslím tu sestru) v podání Arisu. V době, kdy je rebootová série v hiatusu mě to nesmírně potěšilo. Byla svědkem shazování jednoho serveru, zatančila si na Bad romance od Lady Gaga a pobavila se na pár boys love přednáškách. V samostatném článku se ještě rozepíšu o účasti v soutěži Letem světem.

 

Osobním zlatým hřebem pro mě bylo vyhlášení soutěží. Ještě před vyhlášením jsem se Verče svěřila, že jsem se zúčastnila Original fiction soutěže a že mi poslali mejla, že jsem se umístila, ale sama jsem nevěděla, se kterou povídkou (podle pravidel smí soutěžící poslat až dvě) a už vůbec ne na jakém místě. Během psaní příspěvku pro Chess hearts mě totiž napadlo, že bych mohla něco poslat i do soutěže pro Advík, protože tam je možnost zaslat i staré práce, co už v jedné soutěži byly, ale neuspěly. Tak jsem vyhrabala své dva textové losery, kteří u minulých soutěží propadli a jen tak je poslala.

Stalo se něco, co jsem nečekala ani ve snu. Nejen, že jsem vyhrála první místo! Já ho dokonce vyhrála dvakrát!! Každá moje povídka má svou vlastní zlatou medajli!!! Ještě teď tomu nemůžu uvěřit. XD Děkuji organizátorům za ceny. Jade empire si zahraju, Kazatele přečtu, jen se divím, proč jsem v tašce měla i návod na hru Dragon age: Prameny. *Pokrčení ramen* Život je plný záhad.