Beseduju, beseduješ, besedujeme

09.06.2012 17:30

Včera jsem se zase přifařila na literárně-společenskou akci ‚Beseda s mladými českými spisovatelkami‘ a potkala tam své napůl známé z virtuální reality. Mě vždycky tak baví, když si konečně můžu k designu blogu přiřadit tvář človíčka, co na něj píše články. Už jsem se úspěšně vetřela na křest Hladových přání Temnářky, kde jsem osobně poznala jak autorku knihy (jak jinak :D), tak Polgaru, Daletth, Michelle, Ajinak a Dorregaye. (Pokud jsem na někoho zapomněla, tak se fakt omlouvám.)

 

Včerejší událost se týkala nejen Terezy Temnářky, ale i Barbory Jiříčkové (autorky Lantuin/u – Nevím, jak se to skloňuje), Terky Janišové (vydala už druhý Erillian) a aby těch Terez nebylo málo na besedě se křtili i Gjorkové Terezky Benešové alias Colleen. Mimo těchto celebrit (:D) jsem se seznámila i s Edith Holou, Dubious Cat, Nel-ly, Abigail, Monicou Otmili a její kámoškou, Yan-ny, Bajunkou, Tessií, Dragi.

 

Bylo to příjemné setkání plné povídání si o manze, anime, knihách a legračních příhodách se zvířátky. Babička, co naplácala holubovi mi zůstane v paměti ještě hodně dlouho.

 

A na závěr taková zajímavůstka. Temnářka se před besedou na svém blogu zmínila, že celá ‚velká čtyřka‘ plánuje před besedou tematické focení. To se skutečně zorganizovalo a jako téma byly zvoleny živly. Čtyři mladé psavé elementy. Temnářka pak zažertovala, že jsou jako čarodějnice WITCH. Jenže v italském manze podobném komiksu bylo holek pět a i když je Terek hodně s Bárou daly dohromady jen čtyřku, tak jsem zažertovala, že dorazím v pozici Will jako nositelka Srdce Kondrakaru (SK je magická vecička obsahující něco jako čistou energii, esenci a sjednocuje zbylé živly; ostatní živly byly rozebrány). Na fotkách sice neoxiduju (Buďte rádi, jsem velmi nefotogenická.), ale zase jsem musela využít příležitosti a vzala si s sebou na besedu přívěšek, co roli magického artefaktu sehrál.

 

Není to přesná replika Srdce z komiksu, ale ta, co možná ještě někde mám, je laciný šunt přidávaný jako bonus k dětskému časopisu, takže tudy cesta nevedla. Tedy jsem improvizovala a vytáhla jsem šperk mnohem elegantnější. V srdíčku je růžový kamínek,  podobného odstínu barvy jako je původní koule v Srdci z Kondrakaru a jak vidíte, na rozdíl od originálu to má skutečně tvar srdce.