Book fun fact alias Knižní postřeh

23.10.2012 21:43

Dnes jsem vymyslela vlastní meme. Skutečně nevím žádném podobném, takže pokud by se někde vyskytlo, tak mě to mrzí, ale zřejmě je ve vodách internetu, kam jsem se doposud nevydala. Cílem meme je přijít jednou za čas se zajímavým faktem, který souvisí s knihami. Můžete to být fakt o autorovi, ději, místu, kde se to odehrává, dokonce o filmové či divadelní adaptaci, ale musí to mít spojitost s knihou! A aby byl každý zápis osobní, tak přidejte i vlastní komentář. Stačí větička, tohle má pobavit ne, že se budeme mordovat s desetistránkovými esejemi. Takže, kdo se chce přidat, ať se přidá. Frekvence zveřejňování je dobrovolná, ale myslím, že aspoň jednou za měsíc by to mohl zvládnout každý. Takže začneme:

 

Book fun fact #1

postřeh: Dnes jsem se ve škole dozvěděla, že Chicago je druhým největším českým městem na světě. Tedy, že po Praze v něm bydlí nejvyšší počet Čechů.

komentář: Už chápu, proč se mi líbí Divergence od Veronici Roth. Čtyřka a Tris jsou v podstatě krajani! Jako správný patriot se brzy pustím i do Rezistence! Co myslíte patřil by Švejk do Udatných, Sečtělých nebo Odevzdaných? :D