Čtvrtý zápisek

02.03.2013 17:40

Tento zápisník (a dva další) jsem dostala k Vánocům 2010. Na obálce vidím palmu, odpočívají dámu a na pozadí něco mezi nočním nebem a sytě modrým oceánem. Prostě letní ráj. Na takovém místě musí být paráda odpočívat a koupat se. Zápisník zaznamenává nejen mé nápady, ale i poznámky o mém prvním semestru (a začátku druhého) na Literární akademii.

Možná jste si všimli samolepek na obálce. Jak vidím hezkou samolepku, tak jí musím vlepit buď na obálku nebo rovnou dovnitř. Prostě mám nutkání ozvláštňovat si své notýsky. :)

Fotka není nic moc, ale druhý pokus byl zase přesvícený, a protože jsem chtěla, aby bylo vidět i sluníčko nad houpací sítí a neztrácelo se ve světle foťáku, tak jsem musela zvolit rozmazanější verzi.

 

 

No a sem putují všechny už popsané zápisníky. Popsané mám zatím tři a nepopsaných devět.

 

Diskusní téma: Čtvrtý zápisek

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek