Díky za blogy!

19.06.2011 21:27

No vážně, nebýt několika prima blogů o knihách, byla bych nyní na pokraji zhroucení, tedy přesnějí řečeno byla bych u toho kraje blíž, než jsem teď. Na FFUK je období zkoušek a přestože mám několik úspěšně za sebou, většinu jsem ještě nezdolala. Tak mi nezbývá, než se biflovat a sledovat padající hvězdy, abych si mohla přát minimálně trojku.

No a během učení je třeba dělat si přestávky. Máma vždycky dodává, abych si těch přestávek nedělala moc, ale s takovou kupou učení to ani nejde. Sotva je jedno zkoušení za mnou, už abych se připravovala na další. Když si vzpomenu, že minulý rok jsem touhle dobou měla volno...

Zpátky k věci! Zkrátka brousím po internetu a čtu si články o knížkách, ať už recenze nebo meme. V poslední době jsem štamgastem u Abyss na Knižním nekonečnu, občas zalezu do Knižního doupěte za Syki a taky se po různu toulám i u Slovenek.

Všem vám chci poděkovat, že mě každý den zabavíte, když je mysl unavená od učení. Jste zlaté!!! X3