Já a Netflix potřetí

14.03.2016 12:08

Už jsem tu psala o tom, jak jsem využila služby nového internetového vysílání. Netflix běžel. Nesekal se a obraz jsem měla taky pěkný. Dnes jsem zrušila své členství. Za prvé jsem si prostě chtěla vyzkoušet, jak moc lehké/složité to je. Zjistila jsem, že je to snadné.


Za druhé jsem měla pocit, že ta nabídka není tak široká, aby mě uspokojila na, řekněme, celý rok a protože vím, že další film, který určitě chci vidět, tam pustí až v srpnu, tak jsem neviděla smysl v tom, že si budu platit členství i za duben, květen atd., když bych se na nic nedívala. Popravdě by se tam našlo ještě pár filmů a seriálů, které bych vidět mohla, ale mám určité povinnosti, kterým musím věnovat čas, a chvíli budu šetřit na důležitější věci. Netflix holt musí nějakou dobu počkat.


Pokud jste tedy rozhodnuti, že se odhlásíte nadobro, jdete na stránku účtu - kliknete na nápis 'account'. Tam najedete na nabídku 'cancel my membership'. Kliknete na ní. Netflix vaše rozhodnutí toleruje. Pouze se vás zeptá, proč odcházíte a jak si nyní budete shánět filmy a seriály. Ujistí vás, že se můžete kdykoliv vrátit a také, že data o vašich filmových a seriálových
preferencích budou uložena celých deset měsíců. Na e-mail vám poté přijde zpráva, kde se s vámi loučí a přidají k tomu i odkaz, na který kliknete, když budete chtít svůj účet, neboli členství, obnovit.

  

Tak to by bylo k Netflixu. Stránek, kde se dají sledovat filmy a seriály je hodně a nepočítám s tím, že bych zvládla vyzkoušet všechny, ale jako někdo, kdo má rád anime si říkám, že by možná nebylo špatné, kdyby pro Čechy zprovoznili, dejme tomu, například takový Crunchyroll.