Knihy v mých myšlenkách - Projekt Babylon

11.04.2011 21:44

Poznámka: Tento projekt odstartovala blogerka Abyss a jde o to zodpovědět několik otázek o knihách, které jsem četla. Když se mi nelíbily, můžu na ně v odpovědích klidně nadávat. Důležitá je však upřímnost. Jako první knížku jsem si zvolila Projekt Babylon od Andrease Wilhelma.

 

 

Projekt Babylon

 

1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?

Tato kniha si vybrala mě, studuji germanistku a tak bych se podle ní měla věnovat i beletrii o zkoumání jazyků. (Jako bych neměla dost odborných knížek na toto téma. Ale vážně, Projekt se mí líbil.)

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).

Dobrodružná filologie.

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).

Jazyky!

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.

Chtěla bych být Sophie, nejenže mohla vstoupit do Jeskyně, přežila přímou střelu z metru a má prima práci, až na to, že se kvůli ní musí vzdát lásky.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno pozitivum.

Velmi rychle mě oslovil pěkný jazyk a ani mi nevadí nedostatek fantastických prvků. Myslím, že je to pro autora velké vítězství získat si fanouška, který se většinou věnuje jinému žánru. Honem na Projekt Sákkara.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.

Nejvíc mi vadí, že se Sophie/Stephanie a Patrick nedali dohromady. Fňuk