Knihy v mých myšlenkách - Další prima mýtus

14.04.2011 20:18

 

Robert Asprin - Další prima mýtus

1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?

Hledala jsem novou fantasy sérii, do které bych se mohla začíst a vzpomněla jsem si, že před lety jsem četla recenzi na pátý díl z této série a protože to znělo dobře, tak jsem si jí konečně pořídila domů. První jsem si ale přečetla 2. díl (tak když se první kniha jmenuje Další prima mýtus) a tato kniha následovala vzápětí, ale sem je dám pěkně popořadě.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).

Démon učitel.

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).

Výtlem.

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.

Já mám ráda obě hlavní postavy. Jak Aahze, tak Skeeva, ale ztotožnila bych se spíš s posledním jmenovaným. Přece jenom je to člověk. Pardon, chci říci Tulpan.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno pozitivum.

Je to originální, je to vtipné, jé to mýtické. Už během čtení první knihy jsem věděla, že se Asprin již navždy zařadí mezi mé nejoblíbenější spisovatele.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.

Je krátká. To je na tom to nejhorší. Člověk se směje až mu tečou slzy a najednou zjistí, že mu tečou, protože se musí loučit s postavami. Aspoň, že je to teprve začátek celé série.