Letní fesťák Natsucon

25.08.2013 19:20

Poslední otaku akce před začátkem školy, Natsucon, právě dnes skončila a já z ní sepsala své dojmy. Ta úplně první myšlenka, co mě napadla, patřila klasickému odbavování na recepci. Považte, konečně jsem byla na conu a nemusela jsem tvrdnout ve frontě! Takže první plus. (Možná se přestanu snažit chodit o hodinu před začátkem a budu chodit hodinu po začátku.) Také jsem si velmi rychle všimla i toho, že na akci přišlo méně lidí, než například na Advík nebo Akicon. Což nebylo špatné z toho důvodu, že vždycky bylo někde místo a ubylo protlačování se přeplněnými chodbami a schodišti. I když na druhou stranu si vždycky přeju, aby na tyhle akce chodilo hodně lidí.

Teď k programu. Promítání nabízelo famózní kousky. Atlas mraků a Kung Fu pandu jsem vynechala, ne snad, že by se mi nelíbily, ale bylo na mě pozdě v noci. Jinak rozhodně palec nahoru za oba kousky. Čihajafuru mě příjemně překvapil a pravděpodobně to dokoukám, až se dodívám na Uchouten kazoku a Natsume Yuujinchou. Pak jsem se opět podívala na mé milované Summer wars a řeknu vám, že se mi líbily ještě víc, než když jsem je viděla poprvé.

Znovu mě přivábilo karaoke. Tentokrát jsem u něj strávila delší dobu, protože jsem se tolika nebála o hlasivky. Nejlépe mi šla Cindy Lauper a její Time after time.

Oprášila jsem své základy japonštiny. Lektor byl fajn. Z přednášek jsem si odnesla, jak to vypadá, když se cvičí kendo.

Sobota byla nejlepší. Zúčastnila jsem se “japonské“ RPG naživo a byla to legrace. V obou hrách jsem byla za hrdinku a skoro nikdo na mě neútočil. Zato já jsem v první hře zabodovala, když jsem jako teprve druhý člověk v historii hry si dokázala zapamatovat sled všech devíti znaků a vypálila jsem tak mocné temné kouzlo, které protivníkovi ubralo celé tři body!

Následovala tombola, při které byly vytaženy OBA mé lístečky. Jenže nestačilo být vylosovaný, museli jste si výhru zasloužit i svými vědomostmi! Naštěstí jsem dokázala rozpoznat znak Natsuconu i jsem věděla, že DDR není pro otaku zkratka Deutsche Demokratische Republik (Německá demokratická republika). Šťastný to den. Vyhrála jsem knihu s radami, jak kreslit hrdinky shoujo mang a pár vrtulek, které lítají na vzdušný pohon z nafouklých balónků. Okej.  

Diskusní téma: Letní fesťák Natsucon

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek