Literární deníček 10.9.-16.9.

16.09.2012 20:56

To nám ten týden pěkně začíná! Odstraňování pih hned v pondělí. Ale žiju a až na injekce (lokální umrtvení) jsem skoro nic necítila.

10.9.

Pracuji na: překlad a trochu se věnuji i vlastní tvorbě (stylem věta sem, věta tam)

Počet znaků: 300 (po skončení psacího sezení to asi bylo víc, ale znáte to, zas jsem to neuhlídala)

11.9.

Pracuji na: překlad

Počet znaků: 0 asi…

Rány po pihách o sobě skoro nedávají vědět, ale o to opatrnější musím být. Jakmile člověk dostane zákaz ohýbání se, tak si najednou uvědomí kolik věcí v jeho životě je u země. Například náš jorkšír. A jeho bobky.

12.9.

Pracuji na: zálohuji, ale připsala jsem i něco do Dotyku smrti (ne, to není přejmenování nějakého příběhu ze starších deníčkových příspěvků, to je další rozpracovaná věc, ale je rozpracovaná už roky, takže ne, že by včera něco přelítlo přes nos)

Počet znaků: pff, pff, pff, keine Ahnung -.-‘

13.9.

Pracuji na: článek na web a další věcičky

Počet znaků: 4000 (3170 článek a 830 ty zbylé věcičky)

14.9.

Pracuji na: Vzpomínka na domov

Počet znak: baj vočko 200

15.9.

Pracuji na: zahradě :D Celá rodina jela na chatu.

Počet znaků: 0

16.9.

Pracuji na: úklidu pokoje

Počet znaků: 1370

Sice jsem toho moc nenapsala, ale dnešní úklid byl docela terapeutický. Zaprvé jsem dnes nemusela makat na žádném překladu, za druhé mi dosud nezačala škola a za třetí kvůli té zkrášlující operaci v pondělí nesmím sportovat. Sečteno a podtrženo jsem si úklid vlastně docela užívala, po dnech práce hlavou a se zákazem cvičení je pobíhání po pokoji s vlhkým hadrem celkem zábavné.