Literární deníček 17.9.-23.9.

23.09.2012 20:01

Jak to ti lidé dělají, že napíšou i 3000 na posezení? No, dobře až tak nepochopitelné to není. Já taky dokážu napsat článek o třinácti stovkách za chvilku, ale když si sednu nad rozepsanýma knížkami, tak pokračuji hlemýždím tempem.

17.9.

Pracuji na: Cesta duše, Krvavý mesiáš

Počet znaků: 540

18.9.

Pracuji na: Cesta duše

Počet znaků: 580

Včera jsem začala s úklidem textových souborů, dnes jsem pokračovala. Dotek smrti, Křišťál Sonoru i Spojenci temnoty už jsou pěkně v jednom souboru a nebudou mi dělat čurbes ve složce. Ještě zbývá Cesta duše, od které se mi za ta léta vytvořilo dohromady pět souborů.

19.9.

Pracuji na: Boží harém

Počet znaků: Fakt nevím, ale ukončila jsem sedmou část, což je takové mé označení pro minikapitolky.

 

20.9.

Pracuji na: směs

Počet znaků: ? Něco jsem přepisovala z notesu, něco jsem napsala nově

21.9.

Pracuji na: zase si dělám pořádek v souborech

Počet znaků: 0

22.9.

Pracuji na: Celý den jsem napsala jen článeček o popsaném zápisníku

23.9.

Pracuji na: Boží harém

Počet znaků: 890

Načínám osmou část. Moje čestná tetička a přední fanynka se může těšit, pošlu jí další můj výtvor. A zítra začínám v nové škole! Řekněte je nějaká lepší příprava na vstup do Literární akademie, než psaní vlastní budoucí knížky?