Literární deníček 21.1.-31.1.2013

31.01.2013 20:27

Desetidenní speciál. Ne, že by ten obsah byl nějaký úchvatný, ale do psaní příspěvků tohoto (memu?) mi vlezlo učení se na test, test samotný, návštěva veterináře se psem a hory. Pes je v pořádku, test jsem udělala a hory jsem si užila. Nicméně s psaním to nebylo slavné, ale ani ne katastrofální.

Před testem a horami jsem napsala jen kousek Severu bez hranic, tak nemělo cenu LD zveřejňovat. V následujících dnech jsem psala pouze do zápisníků, protože soubory na flešce nechtěly spolupracovat s cestovním netbookem (klasika).  Naštěstí jsme já a aspoň jeden z mých notýsků na poznámky prakticky neodlučitelní.

21.1.

Píšu: napadají mě různé nápady a scény a tak si je rychle zapisuji, abych je nezapomněla a později je zakomponovala do většího celku. Nejvíc mě právě baví vymýšlet nové potvory (výsledkem je pracování na zimní povídce Sever bez hranic) a ten nejnovější netvůrek se mi podle mě povedl nejvíc.

Oprava: Dneska jsem vymyslela dva tvory, oba zajímavé.

Počet znaků: 1790

26.1. až 31.1.

Píšu: pár hlášek a myšlenek, někdy je to filozofování, něco hodlám použít v Cestě duše a zbytek jsou všehochuťové poznámky.

Počet znaků: Nevím, ale stránek asi deset, možná i víc. Roztahaným písmem.

Diskusní téma: Literární deníček 21.1.-31.1.2013

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek