Literární deníček 24.9. – 30.9. a 1.10. – 7.10.

10.10.2012 19:32

Někdo si možná myslí, že jsem to vzdala. Někdo počítá s tím, že jsem na to zapomněla. Správně je třetí možnost. Na LD jsem zkrátka neměla čas. Nastoupila jsem na novou školu, která mi bude doufám vyhovovat mnohem více, než germanistika na UK. První týdny zatím uběhly docela fajně. Až na rýmu, kterou postupně porážím. Takže tady servíruji dva týdny najednou.

24.9.

Pracuji na: Boží harém

Počet znaků: 235

První školní den na Literární akademii je za mnou. Mám z ní velmi dobrý pocit.

25.9.

Pracuji na: studuji, ovšem to studium zahrnuje i literární cvičení

Počet znaků: všechno jsem psala ručně, ale odhadem je to něco málo přes A4

26.9.

Pracuji na: studuji a překládám, protože po nějaké době jsem opět dostala zakázku

Počet znaků: ?

27.9.

Pracuji na: jsem ve škole (ale jen hodinu a půl) a překládám

Počet znaků: 0

Ha! Všechno zlé je pro něco dobré! Nebýt udělané zkoušky C1z angličtiny, musela bych být ve škole déle, takhle se můžu vrhnout na brigádu nebo domácí studium a vzhledem k tomu, že domácí studium zahrnuje i kreativní literární cvičení, tak to není tak hrozné, jak to zní.

28.9.

Pracuji na: překládám (překvapivě)

Volný pátek, Václavův svátek. Jenže já mám volno (přesněji řečeno žádnou výuku) každý pátek. Plán je jasný věnovat se domácímu studiu, psaní, překladu a když zbyde čas, tak i čtení.

29.9.

Pracuji na: překladu

30.9.

Pracuji na: dodělávám překlad, a načala jsem psací cvičení do hlavní dílny

1.10.

- dopsala jsem psací cvičení do LA

- vešlo se do 1A čtyřky počet znaků nezjištěn

2.10.

Celý den jsem byla ve škole, ale díky Hlavní dílně jsem se dostala i k psaní

3.10.

Celý den byla škola a večer jsem začala překládat další díl seriálu. Dnes byla druhá hodina češtiny a naše vyučující mi v jediné hodině objasnila to, co se jednomu filozofovi nepodařilo za půl roku. A i přes fiasko na filozofické fakultě jsem zaperlila s jedním odborným termínem.

4.10.

Němci mi dělají společnost další čtvrtek, navíc si mě uzurpovala na hoďku a půl škola a babička kvůli práci na zahradě.

5.10.

Pracuji na: překládám + píšu začátek příběhu, který mě začal napadat, když jsem viděla Ajinačí ilustraci Velké kočičí dobrodružství

6.10.

Pracuji na: překladu a napadl mě nápad na článek

7.10.

Překlad dodělán a já chytila rýmu, takže jsem se musela rozloučit s plánovanou hodinou squashe. Chápete to? X týdnů jsem nesměla cvičit kvůli rankám po odoperovaných pihách a hned jak mi táta-doktor povolí cvičení na mě skočí bacil? Hnusný, fakt! Navíc mě bolí ruka po píchnutí injekce. V těch proti rakovině děložního čípku je takový svinstvo, co bolí i třetí den po vpichu. Psaní samozřejmě nedávám.