Literární deníček 31.12.2012-6.1.2013

06.01.2013 21:22

Slíbila jsem obnovení Literární ho deníčku? Slíbila. Tak tu ho máte a ať se vám líbí, nebo-!

31.12.

Píšu: seminárku a večer jsem byla v divadle. Po půlnočním dívání se na ohňostroje jsem zapadla do postele.

1.1.

Píšu: seminárku, tu stejnou, co včera.

2.1.

Píšu: ditto plus jsem měla ráno pár nepříjemností

3.1.

Píšu: vzhledem k tomu, že ta seminárka musí být hotová do pondělí, tak na ní budu ještě nějaký ten den makat.

Počet znaků: To ani nechci vědět. Už toho bylo pro dnešek dost.

4.1.

Píšu: Co jste čekali?

5.1.

Píšu: SEMINÁRKU! JEŠTĚ ZBÝVÁ 300 ZNAKŮ!

6.1.

Píšu: Seminárka dokončena.

Počet znaků: Podle zadání něco málo nad minimem, podle mého vyšťaveného já jich bylo až příliš

Žánr: horror, (s prvky magického realismu, protože doufám, že se to bude přeci jen vyučujícímu aspoň drobátko líbit)  

Tak s psaním povídek to zkraje roku nenbylo slavné, ale za to nedočkavě očekávám vyhodnocení soutěže o nejkratší sci-fi povídku na Vanili.cz. Poslala jsem tam šest věciček a celá polovina se probojovala až do finále, tak mi držte palce. :)

 

Diskusní téma: Literární deníček 31.12.2012-6.1.2013

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek