Literární deníček 6.8.2012-12.8.2012

12.08.2012 21:25

Tohle je zápis jen tak na zkoušku, protože opravdu netuším, jestli u toho vydržím déle jak jeden týden.

6.8.

Na čem pracuji: -bez názvu-

Počet znaků: 259

Celý den jsem se věnovala překladu a ve chvilce na vlastní tvorbu jsem vymyslela pár jmen a názvů fiktivních národů.

7.8.

Na čem pracuji: -bez názvu-

Počet znaků: 536

Viděla jsem jednu reportáž, která mě inspirovala k vymyšlení dalšího příběhu, tak jsem trochu svého času věnovala takovému brainstormingu a vymýšlení pojmů, názvů.

8.8.

Na čem pracuji: -bez názvu-

počet znaků: 768

Další vymyšlené jméno plus odstavec a kousek něčeho, co bude postupně vznikat z toho včerejšího brainstormingu.

9.8.

Na čem pracuji: na pracovní zakázce

Počet znaků: 0

Překládala jsem až se ze mě kouřilo a ještě teď nemůžu z toho, jak jeden Němec jedl chleba namazaný paštikou A marmeládou zároveň.

10.8.

Na čem pracuji: -bez názvu-

Počet znaků: ??? 2 stránky zápisníku *smích*

Stěhování na chalupu, zapomínání notebooků a návštěvy moc umělecké činnosti neprospívají. L Něco jsem napsala, ale psala jsem do notýsku a přenášení zapisků z notýsku do notebooku je dost inkonsistentní.

11.8.

Pracuji na: úvodním článku k jednomu (doufejme zajímavému) projektu a na tom, co stále ještě nemá název

Počet znaků: 1873 znaků

Dneska jsem měla úžasnou ranní half-dreaming creative session. To je rádoby super název pro stav mysli, kdy polospím-polobdím a aktivně si představuji nové postavy, nová prostředí a celé scény. Dnešní byla velmi plodná. Jen to zbývá nadatlovat do wordu a to je vždy to nejtěžší.  

12.8.

Na čem pracuji: Dotek smrti (prolog a 1. kapitola), Křišťál Sonoru (prolog a 1.kapitola)

Počet znaků: cca 1200

Dnes jsem udělala něco, co jsem chtěla udělat již dlouhou dobu. Nemluvím o návštěvě výstavy Emmy Srncové, i když ta se mi náramně líbila, ale o organizování mých dílek. Troufnu si tvrdit, že proces psaní je v mém případě trošku složitější, než u ostatních. Zčásti je to způsobeno smůlou, zčásti leností, prokrastinací a jinými zlozvyky. Takže se stává, že mám od jednoho díla více souborů. Na různých fleškách a počítačích. A s různým obsahem! Jo a ten obsah je různě starý. To jak přidávám k dílům materiál třeba i jen po větách, tak se stává, že je mezi určitými částmi tvorby v jednom souboru časový odstup týden, měsíc a když porovnám soubory z mého osobního počítače a jedné konkrétní flešky, tak i dva roky. Ovšem dnes jsem se dala do reorganizace a snažila se dát pár souborů do kupy. Myšlenky, co jsem tehdy měla nejsou špatné, ale musela jsem upravovat styl jakým byly napsány. Přece jenom dva roky uměleckého vývinu jsou dva roky a je vidět, že se přece jenom zlepšuju.  

 

P.S.: Díky Verče jsem objevila písničku Lullaby od kapely Nickelback, která se velmi hodí jako hudební doprovod k dalšímu chystanému dílku. Thanx, Veryu.