Literární deníček 8.10.-14.10.

17.10.2012 19:02

To, že deníček zveřejňuji až dnes není výrazem opičení se po Temnářce, ale protože jsem k tomu dříve nedostala. Od neděle do úterý jsem měla od rána do večera dost práce (až na hodinu squashe, ale té bych se kvůli zveřejnění jakéhokoliv článku nevzdala). Už v úvodníku minulého LD jsem se zmínila, že jsem chytla rýmu. A kvůli ní byla školní docházka větší záhul, než normálně, ale zvládla jsem to.

8.10.

Třetí týden na El Ej začíná. Škola, odpolední dopisování psacího úkolu a úprava překladu je vysilující i v normálním dnu, ale s rýmou je to zabijácké. Překvapivě psací úkol nedopadá nejhůř.

9.10.

Rýma se mě nepouští, ale můj tvůrčí duch je silnější a tak se nevzdávám a přežívám až do sedmi do večera. Kupodivu jsem i se zabetonovanými dutinami byla schopna přemýšlet nad tím, co píšu.

10.10.

Hodiny češtiny mi pozvedávají sebevědomí. Nejenom, že je tu nauka o jazyku vykládána mnohem srozumitelněji, ještě dostáváme i snadné testíky. Jistý germanista rozhodně nezastával zásadu těžko na cvičišti, lehko na bojišti. U něj to bylo těžko na cvičišti a v boji šlo o holé přežití! No tak tady jsem ty otázky bez problému pochopila i jsme na ně bez problémů odpověděla.

11.10.

Pracuji na: překladu, psacím cvičení i si píšu pro sebe

Počet znaků: 2720

Volný čtvrtek! Upřesnění: Tento čtvrtek nemusím do školy, protože výuka byla přesunuta na úterý, ale pořád ještě mám v zásobě zakázky na překládání.

12.10.

Pracuji na: překladu

13.10.

Pracuji na: překladu

14.10.

Pracuji na: a zase překladu

Dneska jsem po několika hrůzostrašnědlouhých týdnech protáhla končetiny na hodině squashe. I s doznívající rýmou (ale jen slaboulince) to bylo super.