Literární deníček na dovolené

30.11.2012 21:17

Tak se stalo, že jednou se Literání deníček prostě sebral a tiše po anglicku se vytratil z mého rozvrhu. Je čas ujasnit si, jak na to budu reagovat. Zatím asi tak, že jej nechám být, protože jsem ztratila nit ve sledování toho, co a kolik jsem toho napsala a kupodivu mám pocit, že během posledních týdnů jsem toho napsala víc, než když jsem si vedla LD. Teď má produktivita zase trochu klesá, ale není to se mnou beznadějné, protože jsem dnes dokončila osmou část Božího harému. To je boží. No vážně to je boží, protože psací svaly se musí procvičovat. Na El Ej jsem stále ještě spokojená a i rodiče říkali, že působím zapáleněji do studia, než na začátku fildy. Na dveře už klepou zápočty a zkoušky, ale pokud opravdu na Akademii patřím, a že tento pocit jsem měla už u přijímaček, tak to prostě všechno dám. Chvilku budou nervy, s tím nic nenadělám, takovou mám povahu, ale zápis v indexu bude za všechen pot a učení stát.