Moje nová panenka everka

14.09.2015 14:32

Jmenuje se Apple White a na školní ples Thronecoming si oblékla kostým polární lišky. Téma plesu znělo domácí mazlíčci a protože si Apple kouzelným voláním přivolala právě lištičku Galu, stala se i sama princezna na chvíli elegantní liškou.

Tato panenka je výrobek značky Ever After High firmy Mattel. EAH je sesterská značka k Monster High a obě jsou součástí velkého koncernu, který vyrábí autíčka i světoznámou Barbie. Když jsem byla malá, tak jsem si s panenkami hrála, ale ještě víc mě bavilo stavět si z LEGA a když jsem vyrostla, tak mě panenky nezajímaly vůbec. K hraní s barbínami měla nejblíž tak akorát moje láska k počítačové hře The Sims.

Ani to, že jsem si oblíbila nový pohled na pohádky v podání Ever After High filmečků a knížek nezpůsobilo změnu mého názoru. O tom, že se vyrábí panenky pro stálé i nové postavy v různých situacích od školních plesů po hodinu vaření, jsem věděla a bylo mi to šumák. Pak jsem ale s jednou kamarádkou zašla náhodou
do hračkářství. To bylo asi během června. Simča je zblázněná do My Little Pony: Friendship is magic a sbírá malé figurky poníků. I v Praze hledala ty, co ještě nemá a mě napadlo se podívat, jak vlastně panenky EAH vypadají naživo. Já jsem zatím viděla jen promo fotky. Jo a pár fotek od vlastníků na tumblru. Tomu se nedalo uniknout. :)

(Apple v krabici)

Zjistila jsem tři věci. Že se v Česku prodávají (i když nejsou k dostání ve všech kamenných obchodech s hračkami), že naživo vypadají jinak, než na promo fotkách (většinou lépe) a že se mi pár z nich docela líbí. Taky měli vystavených několik Monster High příšerek. MH jde v ČR zřejmě podstatně víc na odbyt, protože v hračkářstvích je obecně větší výběr MH, než EAH figurek a někde mají dokonce jen MH postavičky (např. v Berouně). Tedy fakt nelituju toho, že mě Monster High trend minul, protože ty panenky se mi prostě nelíbí. Frankie je v seriálu milá postava, ale její šedozelená kůže se sešitými jizvami na mě nekřičí "Vystav si mě!". Nic proti zarytým fanouškům, každý máme to svoje. Výjimku potvrzující pravidlo tvoří akorát Jinafire Long (pro draky mám prostě slabost) a nová Boo York řada. 

Avšak nejvíc mě oslovila právě řada Thronecoming, v Česku uvedena pod názvem Korunovace, což naráží na tradici amerických středních škol korunovat královnu krásy. V edici je pět panenek. Čtyři postavičky - Apple, Raven, Cupid a Blondie - jsou samostatně a pátá  Briar je součástí setu na hraní. Říkám si, že teď když mám jednu, že bych k ní v budoucnu pořídila i ty další, vyjma Briar, protože tu bych raději v jejím Legacy day outfitu, když už a taky proto, že chci samostatné panenky bez nábytku.

O tom, jestli si Apple vážně koupím nebo ne jsem v obchodě přemýšlela dlouho a během přemýšlení jsem korzovala po krámu a okukovala další hračky. Až mi malí příbuzní povyrostou, tak jim pořídím terč pokrytý suchým zipem a budeme na něj spolu házet míčky.

A samozřejmě jsem viděla i další panenky. Malé postavičky, které se dají srolovat do tvaru muffinu, Equestria girls (antropomorfizované MLP poníky) a Winx Club. Winx jsem viděla dávno v pravěku a po třetí sezóně je těžce ignoruju, ale zahlédla jsem panenku Icy a až na podivná křídla (podivná tvarem, materiálem i barevným
odstínem) se mi líbila. Dokážu si představit, že kdybych místo do EAH byla zažraná do Winx, tak by tu byla možnost, že si místo Apple odnesu domů Icy. I když ta křídla...Nevím, nevím. Obdivovala jsem i Vánoční sběratelskou Barbie 2015. Řeknu vám, že být ředitelkou muzea hraček, tak bych ji pořídila do sbírky, protože je to doslova a do písmene výstavní kousek.

Zpátky k Apple. Dostat ji z krabice byla komplikovaná operace a když si představím, že by se k panence dobývalo netrpělivé dítě, tak by chudák princezna na konci procesu skončila z půlky plešatá. Mě se to naštěstí povedlo se ztrátou pouhého jednoho vlásku. Možná jsem to přece jen měla zkusit s chirurgií...

(Apple na mém čerstvě vyluxovaném křesle. Jak jí to sluší. Červená je prostě její barva. Jako moje.)






Diskusní téma: Moje nová panenka everka

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek