Něco o mně (Random facts 11-20)

11.06.2013 17:07

11. Nebaví mě hrát karetní hry typu prší, oko bere a takové. S výjimkou solitéru na počítači. A hanafudy. Japonské karty jsou mnohem hezčí, než ty evropské.

12. Letos na Animefestu jsem si poprvé vyzkoušela karaoke. Zpívala jsem/pokoušela jsem se zpívat song Hard rock hallelujah od Lordi. Kéž bych znala text lépe. J Někdy si to zpívání v budoucnu zopakuji. Kdo půjde se mnou?

13. Dostávám nápady na nové příběhy MNOHEM rychleji, než je stíhám psát. Ne všechny jsou stejně dobré. Některé jsou příšerné, ale i ty co jsou dost dobré, abych je někdy napsala se mi nahromadí do velké fronty.

14. Občas dělám lidem naschvály. Drobně je popichuji. Blbnu. Nejvíce mě baví provádět naschvály lidem, co dělají velbloudy z komárů. Takovým někdy posílám hejno, aby dostaly celou karavanu. Dělám to jen tak pro lulz a evulz.

15. Miluju mytologii. Všech kultur. Bohy, příšery, hrdiny. Trochu mě štve a zároveň mě to fascinuje, že je od každého mýtu skoro stovka verzí. Člověk se v tom hůř orientuje, ale zase mýtům hodně dodává, že nemají jasné obrysy a v jiném regionu se vyprávěli trochu jinak.

16. Mám psa. Jen o něm bych mohla napsat dobrých padesát faktů. Začnu tím, že je roztomilý. Podle mě to je ten nejhezčí pejsánek na světě. Je to vysoce subjektivní, já vím, ale nemůžu si pomoct, jsem jeho majitelka.

17. Člověk se každý den učí něco nového. Je to krásná pravda a já jsem ráda, že žiju a že se učím. Za školu beru i život sám, protože i o svých přátelích se člověk postupem času dozvídá nové a nové věci.

18. Jsem nešikovná. Věci mi padají z ruky, narážím do věcí. A stává se, že se přeřeknu.

19. Když jsem byla malá, chtěla jsem být veterinářkou, zpěvačkou, učitelkou, kosmonautkou a soukromým očkem. Nyní můžu být to a ještě víc, když si to napíšu. :D

20. Od té doby, co mám jorkšíra je pro mě tahle rasa tou nej nej nej. A co? Všechno, prostě všechno! Nejkrásnější, nejmilejší, nejhlasitější (když ho máte přímo u ucha, tak přehluší všechno ostatní), nejmazlivější, nejotravnější (Slez z mé ruky!)…

Diskusní téma: Něco o mně (Random facts 11-20)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek