Něco o mně (Random facts 26-30)

25.06.2013 15:37

26. Mou nejoblíbenější hračkou (vyjma plyšáků) bylo lego. Návštěva Legolandu je dodnes jednou z mých nejmilejších vzpomínek. Těch hodin, co jsem u stavebnic proseděla. Nejen sama, toho lega jsem měla tolik, že to vystačilo pro celou skupinu dětí. Panebože, ty hádky o stavební prvky. To víte, když bylo něco jednom jednou, tak to hned chtěli všichni.

27. Věřím, že sebevědomí je důležité. Hodně lidí pokládá za ctnost skromnost, ale život mě naučil, že když chci něco získat, musím si věřit. Pokud mě bude někdo považovat za arogantní, pak je to daň za splněné sny. Nedá se nic dělat, musím se smířit, že mě nemůžou mít rádi všichni. Chci být silná. Pro sebe, ale i proto, abych mohla podržet mé nejbližší a nízká sebedůvěra oslabuje. A jak. Já to zažila. Vím o čem mluvím, proto vím přesně, co volím. Můžete si myslet, že jsem zvolila špatně, ale já svého kroku nelituji.

28. Když mám hlad, něco se mi nedaří nebo jsem unavená, tak jsem nevrlá. Snažím se nedávat to najevo, ale někdy už jsem tak vyšťavená, že to nevydržím a stane se, že se na někoho obořím. To samé se stává, když mě lidi nechápou (nebo si myslím, že mě nechápou/nechtějí pochopit) a cítím se zrazená.  

29. Miluju hudbu. Někdy si jen tak broukám oblíbenou melodii, protože si nepamatuji slova písně. (Nebo to ani slova nemá.) Neumím hrát na žádný nástroj, ale zpívala jsem ve sboru. Někdy si zpívám vymyšleným jazykem na nápěv, co mi samovolně proudí z hrdla. Každá tahle píseň je neopakovatelná, pokud si zázrakem nezapamatuji aspoň melodii, protože si nikam nezapisuji ani slova ani noty.

30. Už se mi párkrát stalo, že jsem narazila na knihu, povídku, něco, co obsahovalo velmi podobný nebo dokonce stejný motiv, co napadl i mě. A to jsem ten nápad dostala předtím, než jsem narazila na dílo toho druhého člověka.