Něco o mně (Random facts 6-10)

05.06.2013 19:48

6. Ráda si občas zafilozofuji. Své myšlenky občas vpíšu do dialogu postav nebo úvahové pasáže ve své próze. Tuším, že všechny jsou dosud v šuplíku. Až na jednu výjimku, tady na webu:

7. Mám ráda Česko. Jako zemi. Větší část kultury a zdejší přírodu. Nemám ráda všechny obyvatele a někdy se mi nelíbí některá událost nebo chování určitých lidí, ale vzato kolem a kolem mám ráda svoji vlast.

8. Přála bych si být bohatá. Mít velký dům. Nějaké služebnictvo. A jeden pokoj vyplněný knihovnami od podlahy ke stropu. Možná i domácí kino…

9. Mám spoustu účtů všude možně. Některé jsou aspoň trochu aktivní. Jediné, co se mi nechce si založit je ask.fm, protože zeptat se mě můžete kdekoliv. Na facebooku, twitteru, tady v komentech a pokud to nebude něco, na co nechci odpovídat, pak odpovím, co nejdříve.

10. Jednou za čas mě přepadne touha hrát hry. Konzole, počítač, online hry. Na co mám zrovna chuť. Nejvíce mě baví strategické a rpg, ale mám ráda i karetní hry (typu Magic, i když ten konkrétně nehraju) a plošinovky.

Diskusní téma: Něco o mně (Random facts 6-10)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek