Nikki Finn's series reading challenge 2.ročník

02.01.2013 21:33

Tato výzva spočívá ve čtení knižních sérií. Je jedno, jak je série dlouhá a jestli ji člověk vůbec dočte. Stačí, když kniha patří do trilogie, tetralogie i delší řady.

začátek: 1.1.2012

konec: 31.12.2012 (Takže potrvá celý rok)

- Výzva je rozdělena na 6 levelů

- challenge pořádá Nikki Finn https://nikkifinn.blogspot.cz/2011/12/ya-series-reading-challenge-2-rocnik.html

- Nikki Finn už pořádá třetí ročník, ale já mám rok zpoždění proto ta čísla ročníků nesouhlasí

Level 1- Trying it Out (3-5 knih) = Zkouším to.
Level 2 - Making an Effort (6-8 knih) = Dávám si záležet.
Level 3 - Working Hard (9-12 knih) = Tvrdě pracuji.
Level 4 - Fully Committed (13-16 knih) = Věnuji se tomu naplno.
Level 5 - Beyond Obsessed (17-22 knih) = Jsem tím úplně posedlá.
Level 6 - Addicted and Loving It (23-30 knih) = Závislá a nadšená.

 

LEVEL 0

1. Mother's rosario (7. díl Sword art online) - Reki Kawahara

2. Ledová země (3. díl Hraničářova učně) - J. Flanagan

3. Prohnaný (1. díl Kronik železného druida) -K. Hearne

LEVEL 1

4. A tak mi unikají (0. díl Lodě mezi hvězdami)  - B. Revis

5. M.Y.T.H. inc. nastupuje aneb Mýtus trochu jinak (7. díl MythAdventures) - R. Asprin

LEVEL 2

6. Poselství práva (4. díl Mistborn série) - B. Sanderson

7. Nositelé dubového listu (4. díl Hraničářova učně) - J. Flanagan

8. Sbohem a díky za ryby (4. díl Stopařova průvodce galaxií) - D. Adams

LEVEL 3

9. Goliáš (3. díl série Leviatan) - S. Westerfeld

10. Kníže z mlhy (1. díl série Mlha) - Carlos Rui Zafón


 

Zase jsem výzvu nezvládla. Jde se na 3. pokus. :P