Sbírání listí: Shrnutí

20.12.2013 21:55
 

 


 

 

Mám ráda čtení. Každou chvíli něco čtu. Nejčastěji do školy, ale i ve volném čase si najdu prostor pro pár stránek, tak mě samosebou zaujala tahle výzva. Přišla mi snadná na splnění. Taky celkem je, pokud studujete obor týkající se literatury, musíte přečíst hodně podkladů kvůli překladu a i ve volném čase vás tištěné médium přitahuje jako magnet. To jsem ovšem ještě netušila, jak nepříjemné bude kontrolování, co a kolik jsem toho přečetla. Normálně totiž čtu a čtu a neřeším to. Ejhle, najednou jsem byla nucená hlídat si, kde jsem skončila a pak to sčítat, abych neporušila pravidla. Bohužel mi moje nadšení postupem času zesláblo a i když mám přehled o stránkách knih, her, básní a podobně, tak jsem během zimního semestru také četla několik odborných článků a básní i jiných beletristických útvarů, které byly na samostatných listech papíru a mohla jsem na ně zapomenout, proto prosím o shovívavost.

 

Co jsem dočetla: Goliáš od Scotta Westerfelda

Dohromady: 72 stran 

 

Co jsem přečetla:

Hrdina naší doby, Večer tříkrálový, Havran, Filozofie kompozice, Skládání o starém námořníku, Tyrolské elegie, Rukopis Zelenohorský i R. Královédvorský, Milenec, Strakonický dudák, fantastické povídky od Hoffmana, Předvečer svaté Anežky, Plešatá zpěvačka, Židle a dva svazky komiksu Avatar: Vládce větru – Hledání + několik básní, drobných próz i odborných článků o českém jazyce a také podklady k překladům, které sami o sobě dávají 40 stran

Dohromady:  1103 stran

 

Co jsem rozečetla:

Proces, Ježíš a mýtus o Kristu, Kníže z mlhy, Babička, Shakespearovy sonety, Macbeth (čtu ho podruhé, tentokrát v angličtině), Myšn impasybl aneb Svérázný mýtus, Jak se dělá kniha, Hořela, když jsem si do ní lehal

Dohromady: 596 stran

 

Celkově jsem tedy v období od 23.9. do 20.12. přečetla 1785 stran. A některé i víckrát.