Sbohem čtyřko, vítej pětko

04.01.2015 20:08

Tak se i já přidám k zástupu rekapitulujících. Minulý rok měl své výšiny i propasti, jako ostatně léta minulá, ale radosti asi přeci jen předčí starosti.


Kromě dvoupřírůstků do rodiny, o kterých vyprávím kdekomu na potkání, takže už ze mě musí lidi šílet, jsem úspěšně absolvovala druhý ročník vysoké školy a pokračuji ve studiu. Začalo mi období zkoušek, takže opět čtu horu české literatury na jeden předmět a jako obvykle jsou tam kousky, které mě zaujmou a ty, co mě otráví. Pokračuji v psaní delších i kratších útvarů. Momentálně se mi víc daří s těmi kratšími.


Upsala jsemduši tumblru a instagramu (kde mám zatím asi tři fotky...). Můj starý dumbfón se odebral do věčných lovišť a tak už i já mám smartphone s dotykáčem a internetem v mobilu. Už je to rok, co jsem vydržela u Ghost tales, pak jsem si stáhla i Rise of Berk, protože jsem velkým milovníkem dráčků, zejména těch bezzubých. (lol)


Pokořila jsem Goodreads challenge, dosáhla jsem celé stovky knih! V té stovce jsou jak romány a novely, tak sbírky básní a komiksy. Nicméně se mi nikdy nesnilo, že toho za jeden rok přečtu tolik! Letos to díky onomu předmětu ve škole, vidím opět na pořádné číslo, ale pokořit stovku podruhé za sebou. Nevím, nevím, to asi nezvládnu. I když by to bylo příjemné překvapení.


Dočetla jsem Klíče od království. Tolik let jsem čekala až se dozvím konec a najednou to bylo tady. Pár dnů předtím jsem byla na Hobitovi: Bitvě pěti armád a ještě předtím skončila Legend of Korra, čtvrtá kniha. Je to hořkosladký pocit. Člověk je rád, že se dočkal konce a že ví, co se stalo, ale zároveň jste smutní z toho, že to skončilo. Naštěstí mám pořád doma nedočtené Nedokončené příběhy (ach ta ironie) a vyjdou další avatarské komiksy, ale co naplat, je to něco jiného.


Dále jsem objevila fenomény Ever After High a Píseň ledu a ohně. Jak knižně, tak seriálově (v případě Martina i audioknižně), takže mám o zábavu na nějaký čas postaráno. Čeká mě druhá série Durarara a nedokoukala jsem pokračování, druhé řady, anime Sword Art Online a Silver Spoon.


Po letech vlastním nové knihy od Richarda A. Knaaka, na které jsem dlouho čekala a dočkala se jich. Pořídila jsem si i třetího Thomase Cala a Hobita. Hobita jsem četla už asi před deseti lety, ale chtěla jsem ho mít v osobní knihovničce a když se stalo, že jsem se po Bitvě pěti armád dostala do knihkupectví, neodolala jsem a musela jsem ho doma mít. Má překrásnou obálku, je to vydání z Mladé fronty, které je černé s reliéfem run a když natočíte obálku pod světlem do správného úhlu, tak runy zasvítí modře!


A rozšiřuje se mi i sbírka zápisníků různých druhů. Když se na to tak koukám, tak to byl dobrý rok. Do příštího roku si dávám jen pár předsevzetí. Hodně číst, psát, dodržet všechny termíny, pracovat i odpočívat a snažit se myslet pozitivně, neztrácet hlavu především před blížícími se státnicemi.


Diskusní téma: Sbohem čtyřko, vítej pětko

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek