Slunovrat a další velký zvrat

20.12.2012 21:31

Tak zítra se dozvíme, co všechno v tomhle roce skončí a co zůstane existovat. Já jsem se připravila několikanásobným úspěchem ve škole (zatím dosaženo 6 zápočtů z deseti) a zítra jdu do kadeřnictví, abych se na "End of the world as we know it" pořádně vyfikla. Zbytek rodinky bude dohánět resty, abychom se s naší matičkou zemí večer rozloučili setkáním se známými.

Když dostane lidstvo další šanci, tak mě čeká uzavření zimního semestru a začátek semestru letního. Do té doby sice musím dopsat pár seminárek, ale zkousnu zuby a stihnu to. Už jsem trochu začala, tak to snad nebude peklo.

Narozdíl od FFUKu mám tak tisíckrát silnější motivaci tuhle školu dodělat (životní sen, kdyby něco...) a příští semestr slibuje hooodně zajímavou výzvu. Nejprve napsat povídku, ale také ji poté zdramatizovat! Ještě by to chtělo mít vhodný námět, ale i ten mě jistě napadne.

 

Diskusní téma: Slunovrat a další velký zvrat

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek