Třetí narozeniny

29.03.2014 19:54

Zatím jsem to vždy prošvihla, ale tentokrát jsem na to nezapomněla. Sice jsem to netrefila přesně na den, ale nakonec to tu máte. Můj blog (nebo moje stránka, podle toho, jak tomu chcete říkat) slaví třetí narozeniny. 27.3.2011 jsem založila tyhle stránky, protože mi bylo jasné, že bez propagace se na světě neprosadím.

Je to hezký pocit vědět, že něco vlastního vám stále trvá a roste pod rukama. Páni, třetím rokem už mám své vlastní internetové hlavní sídlo, své doupě. Založila jsem si je, když jsem ještě studovala na Karlově Univerzitě, takže tato stránka je jedním z nejsvětlejších bodů z té doby.

Tím spíš je fakt, že ještě stránka existuje a že na ní přispívám důkazem, že co mě nezabije, to mě posílí. Znovu zkutý řetěz je silnější, než takový, který se nikdy nerozlomil. Proto asi není divu, že jedním z mých oblíbených mytických tvorů je, vedle draků a jiných, právě fénix. Dříve nebo později se totiž ze všech potíží nějak vyhrabu.

Ale dost se starostmi! Jsem si jistá, že stránka zažije ještě spoustu let a spoustu mých úspěchů. Jsem ráda za každou vaši návštěvu a je jedno, jestli jste mě teprve objevili nebo se sem vracíte pravidelně.

Víte, jak to zahřeje u srdce, když vidím, že vám za to tahle bláznivá holka stojí, abyste se aspoň podívali, co to tu smolí? Hodně.