A jedeme dál!

19.02.2013 11:03

Původně jsem myslela, že zveřejním jen obyčejný příspěvek do Literárního deníčku, ale jak přibývaly dny a už jsem zase překročila limit zveřejňování každý týden, tak jsem se rozhodla, že dneska bude prostě informační článek. Tak! A máte to!

Ono stejně začínám mít pocit, že když si nezapisuji do deníčku svoji odvedenou práci, tak toho napíšu víc a pak mám mindrák z nízkého počtu znaků uvedeného v deníčku, ve dny, kdy jsi ho opravdu vedu.

Deníček tedy asi pokračovat nebude. Nejspíš. Ale s psaním jsem rozhodně nesekla. Nejvíc práce jsem odvedla na povídce Sever bez hranic, jejíž tvorbu si užívám až neskutečně. Nezanedbávám ani Vesmír Chaosu, i když víc, než na Božím harému jsem pracovala na Cestě duše a jejích pokračováních.

Ještě pořád jsem šťastná jako blecha, protože jsem úspěšně prošla zimním semestrem na Akademii a začátek letního byl poklidný. Mimoto mi jde i práce. A v posledních dnech jsem zažraná do kapely Of monsters and men. S překvapením zjišťuji, že se mi čím dál víc líbí i klasická hudba.