Co se všechno stalo

25.02.2014 20:20

Od mé poslední aktualizace uběhl nějaký čas, pokořila jsem pár zkoušek a začal mi druhý semestr druhého ročníku na vysoké škole. Co se stalo? Nic světoborného.Trochu jsem psala, četla a koukala na filmy a seriály. A taky jsem trochu sportovala, ale toho sportu nebylo mnoho, protože mě začala bolet při pohybu levá noha. Bolest naštěstí ustupuje rychle a do několika dní jistě zmizí úplně.

Co se psaní týče, vězte jedno. Pokračuji. Baví mě to pořád a dokonce jsem našla i jeden projekt, který pokud vyjde, tak by mi to jistě jen prospělo, ale z pověrčivosti toho moc neprozradím, abych to náhodou nezakřikla.

Čtení pokračuje taky dobře. Díky Daletth jsem objevila Eddingse a jeho fantasy ságy a stihla jsem přečíst první díl série Elénium, než jsem musela dát přednost povinné četbě, ale druhý díl už mám připraven a hned, jak to půjde, tak se do něj pustím. Ovšem nesmím povinnou četbu zatracovat, díky její existenci mi hned v lednu narostl počet přečtených knih, takže se nemusím bát, že bych v goodreads výzvě nedala sedmdesátku.

To víte, když musíte přečíst asi dvacet českých děl a máte na to něco málo přes týden, tak překonáte veškeré své čtecí rekordy.

Jinak jsem od ledna v nových fandomech. Konečně jsem viděla Avengers, Kapitána Ameriku, Rebelku a Raubíře Ralfa.

Objevila jsem i nové hudební interprety (a od těch hudebníků, co znám, jsem objevila jejich další skladby) jako například Thomase Bergersena a mého spolužáka z LA Davida Wurczela, teda o něm jsem samozřejmě věděla, že existuje, ale jeho hudba mě neskutečně nadchla.

Tak to jsou hrubé obrysy toho, co jsem v mezičase dělala, pokud chcete mít o mých aktivitách větší přehled, pak mě sledujte tady na facebooku: https://www.facebook.com/pages/Storycollector/159189777470525?ref=tn_tnmn

Tady Na twitteru: https://twitter.com/ChaosUniverse

Nebo tady na tumblru: https://thegreatstorycollector.tumblr.com/