EAH tag

11.11.2015 15:59

Autorkou otázek je Crystal z blogu foreverafterhigh.blog.cz

1) Odkdy znáš Ever After High a jak jsi k nim přišla?

EAH znám dlouho. Na začátku roku 2014 jsem zahlédla videoklip s úvodní písničkou. Říkala jsem si, oukej písnička má švih, ale jestli bude šou jako Monster High jenom o chození do školy, na nákupy a s klukama, tak mě to nechytne. Světe div se, ono to bylo lepší, než MH, kterou jsem do té doby znala jen velmi povrchně a která mě pak příjemně překvapila filmy jako 13 Wishes, Fright On, Freaky Fusion a Boo York, Boo York.

Zpátky k pohádkám. Zaujal mě už začátek v Tale of Two Tales a Legacy Day, pak jsem narazila na wiki s přepisy deníků postav, sehnala jsem si první knížku a začala jsem rozvíjet své první nápady, jak to v tom světě chodí. V červnu jsem napsala první EAH fanfiction a pořád mě napadají další zápletky a postavy. Taky číhám, kdy vyjdou nové knihy a čtu je těsně po vydání. Kiss and Spell se mi podařilo dočíst jako první člověk na Goodreads. XD

Ever After High je hrozně návyková, o čemž jsem se přesvědčila i na kamarádce, kterou jsem do hlubin této posedlosti stáhla. Ta to nyní ukazuje své přítelkyni. Mimochodem všem je nám přes dvacet a dvě z nás studují vysokou školu. EAH má prostě pro nadšence do kultury, literatury a literární historie zvláštní kouzlo.

2) Jaká postava tě poprvé zaujala nejvíc a která je tvou nejoblíbenější teď?

Nejvíce mě zaujali bratři Grimmové a pořád mě baví. Škoda, že se ukážou vždy jen na kratičko. Osobně bych brala celý spin-off o jejich minulosti. A kde jsou u všech všudy další potomci autorů?!

Ze studentů mě zaujaly Raven, Apple a Cerise. Jsou mi sympatické a s těmi jsem se hned na začátku dokázala ztotožnit.

3) Které postavě z EAH se podobáš nejvíc (vzhledem i povahou)?

Povahou určitě Apple White. Jsme narozeny těsně po sobě. 8. a 13. května. Obě se nerady vzdáváme toho, co je nám příjemné a líbí se nám. Taky jsem si jistá, že jsou chvíle, kdy působím na druhé sebestředně. Chutnají
mi jablka, jako malá jsem měla králíčka a líbí se mi lišky. (A vlci, takže mám blízko i k Cerise). Taky se mi v dětství povedlo spadnout do studny. Teda nevím stoprocentně, jestli to byla přímo studna a naštěstí jsem nespadla ani hluboko ani do vody. Ale byla to nějaká jáma a mám dojem, že slovo studna padlo z úst nějakého vyučujícího. Stalo se to na lyžáku, já nevytočila zatáčku a spadla do díry i s lyžemi na nohou. *facepalm*

Vzhledem nikomu. Možná Poppy, když budeme počítat i styl účesu.

4) Jaká je tvá nejoblíbenější epizoda a proč?

Nejoblíbenější je Thronecoming, ale hodně se mi líbí i Way too Wonderland. Jsou delší, mají zajímavější děj a lepší animaci.

5) Ever After High nebo Monster High?

Ever After High. Sice se už na MH nekoukám, tak přes prsty jako před tím, ale stejně mě přijde, že využívají jen minimum potenciálu. EAH řeší temnější a filozofičtější otázky, témata a konflikty. Jdou víc do hloubky. Mohli by jít ještě dál, ale aspoň něco. Ale ono obecně ten nápad, že je místo, kde se příběhy fakt dějí, je skvělý. Ještě kdyby měly i nějakou značku panenek zaměřenou na sci-fi nebo by byl příběh o Alexandrijské knihovně. To bych byla v sedmém nebi.

6) Jaký máš názor na nové postavy?

Melody je cool, ty ostatní (Farrah, Rosabella a Justine) jsou zatím velmi nevýrazné. Potěšilo mě, že Farrah vyřešila problém Ashlynn/Hunter tím, že Huntera proměnila v prince. Jako Češka vím, že chlap-Popelák je taky možnost a jsem ráda, že na to přišli i u Mattela. Další můj tip se stal kánonem, to mě vždycky potěší.

Courtly je naprostá mrcha a k těm dětičkám na EAH by se neměla správně ani přiblížit, ale co, už je
volná. Volila jsem, aby chodila se Sparrowem, protože on je taky pěkná svině. Mezi ním a Courtly to bude jiskřit ještě víc, než kdyby randil s Duchess.

7) Líbí se ti víc nové nebo starší epizody?

*pokrčení ramen* Jak která. Brooke má podle mě trochu moc božské síly v poslední epizodě.

8) Je něco, co bys EAH vytkla?

To, že moc brzo utnuli konflikt Rebelové x Šlechtici. To, že ještě pořád nebyl pořádný EAH a MH crossover. Jo a na to, že existují i postavy z mýtů, tak se tam moc neukazují. Což je škoda. Ale zase je pořád dost prostoru pro tvorbu fanfikcí. Jednou jsem napsala o tom, jak Raven potkala Ježíše. XD

9) Nejvíce a nejméně oblíbená kolekce panenek?

Nejméně: Enchanted Picnic a Mirror Beach.
Nejoblíbenější je Thronecoming a hned potom Dragon games.