Jen houšť a větší draky

19.05.2014 18:52

Ani nechci počítat, jak dlouho jsem tu nebyla, myslím, že by se mi z toho čísla udělalo nevolno. Co se dá dělat, život je život a přináší s sebou různé vzruchy.

Jedním z blížících se vzruchů jsou zkoušky a zítřejší autorské čtení. Já budu mít autorské čtení! (Nebudu tam sama, přečtu jeden textík a program trvá dvě hodiny, ale je to vzrušující. Tak vzrušující až se mi z toho klepou kolena.)

Pak jsou tu zkoušky, ty taky nějak přežiju.

O mnoho zábavnější bude jít se podívat v červnu na film Jak vycvičit draka? 2. Na ten se hrozně těším, protože má být ještě emocionálně nabytější, než jednička. Rotten tomatoes byli na oficiální předpremiéře a dali snímku celých 100%! Neuvěřitelné. Viděli jste trailer? Mě se hrozně líbí Bewilderbeast. Dreamworks kreslí dráčkům roztomilá očíčka, čumáčky a pacičky a Bewilderbeast je velký, ale oproti Červené smrti je to miláček. Je to taková suchozemská velryba s mamutími kly. Ne úplně suchozemská, plave prý rychleji, než jakákoliv loď. Moc povedený design. Pusťte si tohle: https://www.youtube.com/watch?v=HHOwYqxBbWU, nebudete litovat.

22. května mě čeká divadelní zpracování Pratchettova Sekáče. Kniha byla bombastická, tak jsem
zvědavá, jaké bude představení. Jestli se povede, tak se budu v jednom kuse mlátit smíchy.

Další dobrou zprávou je, že v seriálu Once upon a time přibude postava Elsy z Frozen/Ledového království. To mě potěšilo. Ne tak, jak asi myslíte. Na OUAT se nekoukám (i když možná jednou budu, kapitán Hook je silným lákadlem), ale překvapuje mě a těší rychlost studia Disney, protože Frozen mělo premiéru v loni v listopadu a v květnu už se postava objevila v jiném frenčízu. Jestli tohle není nečekaně rychlá reakce velké korporace, pak už nevím. Dobrou zprávou je to i pro fanoušky dalšího disneyovského seriálu. Je to příslib, že se Elsa jednoho

dne objeví i v seriálu Sofie První. Prostě tam bude, sice třeba až ve třetí nebo ve čtvrté sérii (jestli teda bude nějaká 4. série), ale bude, už je jen otázkou času, kdy ji uvidíme. (Pro ty, co mají potřebu vypíchnout, že je to seriál pro děti: Ano, je, nicméně jako odreagování se od vysoké školy je to ideální. To bude těmi písničkami. Je vědecky dokázáno, že hudba působí blahodárně na mozek.)

Copak máme dál? No, budu se snažit pohnout s Božím harémem, abych pak v dubnu nepanikařila, že už mám mít hotovou bakalářku. Už vidím, že to buď to skončí jako naprostá senzace nebo příšerná ujetina, která každému vnukne myšlenku, že beru drogy a mám nejmíň pět duševních chorob.


Diskusní téma: Jen houšť a větší draky

Datum: 20.06.2014

Vložil: Adelle R.

Titulek: :-)

Já se na JVD 2 nemůžu dočkat :)

Přidat nový příspěvek