Literární deníček 7.1.-13.1.2013

13.01.2013 21:24

Myslela jsem si, že po dopsání seminárky ze mě moje kreace doslova vytrysknou, protože byly dlouho zadržovány. Ale ono skoro nic. Doufám, že příští týden bude plodnější.

P.S.: Někdo si našel mou stránku tím, že googlil Vesmír chaosu. Lidi už můj výtvor cíleně hledají! (No jo, jeden človíček, ale i tak mě to šíleně potěšilo.)

7.1.

Píšu: Boží harém 9. část a pár dalších věcí

Počet znaků: 1500

Je to tak krásný pocit moci se vrátit k vlastní  tvorbě. Sice mám před sebou ještě dva restíky, ale ty se jeví mnohem přijatelněji po posledních dvou týdnech psaní písemných prací.

8.1.

Píšu: další seminárku (poslední v tomto semestru), učím se na test a připsala jsem kousek k něčemu, co se pro zatím jmenuje Hellgatez

Počet znaků: 500

9.1.

Píšu: nic, učím se

10.1.

Píšu: Nic, celý den jsem strávila mimo počítač, za to jsem viděla naprosto famózní Atlas mraků

11.1.

Píšu: K večeru při poslouchání soundtracku z Atlasu mraků

Co: ledovou povídku Sever bez hranic a do češtiny překládám pár vět, které se objeví v jedné povídce, co doufám dopíšu včas, abych se mohla zúčastnit soutěže. Jo, a v noci se mi zdál sen a dostala jsem nápad na další projekt, ale zatím si s tím jenom tak lehce pohrávám v hlavě, na blízké sepsání to nevypadá.

Počet znaků: mohlo by to být tak 1000?

12.1.

Píšu: Pokračuji v tom, co jsem včera překládala, ale dnes jsem připisovala nově vymyšlené věty.

13.1.

Píšu: Nic

Diskusní téma: Literární deníček 7.1.-13.1.2013

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek