Máj je narozenin čas

14.05.2013 18:09

Které už jsou sice za mnou, ale to bych nebyla já, aby tenhle post nebyl aspoň trošičku sebestředný a v květnu jsou pro mě jednou z nejdůležitějších událostí moje narozeniny. Říkám jednou z několika, protože tou další je fesťák Animefest. Obojí většinou kombinuji, protože datum AF vychází na dny kolem narozek, které mám osmého a AFko je výborným dárkem, i když si vstup často platím sama. (Ale tohle neberte jako stížnost, na oplátku dostávám od rodiny peníze, které utrácím přímo na festu, takže chudinka rozhodně nejsem.)

Animefest je podle mě nejlepším conem v Čechách a tak je to pro mě skoro povinnost tam dorazit. Angínu jsem nakonec vyhnala z těla včas a opět jsem vytáhla ze skříně svůj mistplášť. Dokonce jsem byla i vyfocena, i když nevím, jestli nebudu někde prezentována jako příklad failnutého cosplaye. I tak je fajn, že si mě někdo mezi těmi vystajlovanými kostými všiml.

Filmy, lidi, všechno fajn. A samozřejmě jsem si pořídila nový Vějíř (letos bez mého příspěvku, protože já jsem takový turbopsavec, že nový scénář ještě není hotový.) A koupila jsem si i knížku Poslání prvního od Re, což je vytištěná verze webového projektu Shinigami desu. Přiznám se, že jako držím palce své vlastní kariéře spisovatelky, tak mě mnohdy zaujmou nové projekty a Shinigami desu je jedním z nich. Vždycky jsem zvědavá kam až to dotáhnou a SDP roste. Není sice zatím tak velkolepý jako Svět Bez jména s každoročním divadlem a o něco vyšším počtem publikací, ale kdo ví, možná jej v budoucnu předstihne.

V květnu a červnu mě čekají zkoušky, ovšem během učení plánuji pauzu ve formě návštěvy Světa knih. Sraz knihomilů, co jsou shodou okolností i blogeři je 18., kdyby vás napadlo se přichomýtnout. Uvidím vás ráda. (A co teprve, když pochválíte mé psaní! :D *ehm*)  

Když už jsem u psaní, tak klasicky mám spoustu nápadů, které nestíhám realizovat. Klauzury, neboli čtení úryvku naší práce, skončily v naší škole úspěchem snad pro celý ročník a tak doufám, že se Sever bez hranic bude líbit i v soutěži, kam jsem ho poslala. K novým nápadům si dělám aspoň poznámky, abych je dala později do kupy. Ráda bych po zkouškách dopsala ten druhý komiksový scénář. Ráda bych dopsala i povídku do soutěže Pro kočku. Zatím je času dost, ale v mém případě vždy hrozí, že to nakonec nestihnu.  (⌒_⌒;)

Ugh, no, tak se teda musím snažit. Hlavně ty zkoušky musím dát. Na povídky mám čas o prázdninách (pokud nebudu zuřivě překládat, ale zatím na obzoru nic nevidím) a určitě něco napíšu. Mohla bych dopřeložit Krále králů a naopak něco přeformulovat do angličtiny pro potenciální čtenáře z ciziny. Jop, uvidíme. Plány a skutečnost jsou dvě věci vážení, víme.

P.S.: Někdo googlil Krvavého mesiáše. Hezké, musím se do psaní Vesmíru chaosu opřít, abyste už konečně dostali to, co chcete. J