Něco o mně (Random facts 1-5)

04.06.2013 20:34

Prvních pět náhodných faktů o mé osůbce:

1. Jsem introvert a někdy si ve společnosti připadám nesvá. Ale neznamená to hned, že každá větší sešlost lidí ve mně vyvolává hrůzu. To ne, jen masa demonstrantů nebo fotbalových chuligánů či panikařící dav. Proto nechodím demonstrovat. Mám strach, že se událost vymkne z ruky a někdo přijde k úrazu, takže se odmítám těchto akcí zúčastňovat, ať už jsou organizovány pro sebelepší důvod.

2. Nevyznávám žádné náboženství, ale nevadí mi, když někdo nosí křížek nebo se někdy mezi řečí zmíní o Ježíši nebo Alláhovi. Já taky veřejně prohlašuji své názory a víru beru jako osobní názor. Který může člověk vyjádřit i nahlas. V tom se neshodnu s rodiči, kteří si myslí, že vyznání je věc, kterou by si měl člověk nechat jen pro sebe. Nicméně to beru jako soukromé rozhodnutí stejně jako rozhodnutí víru změnit nebo nevyznávat žádnou. Kdo do mě bude rýt s kecama o tom, že jsem skrz naskrz hříšná, protože nejsem hinduistka/katolička/rytířka Jedi, toho FAKT VELMI MOC nebudu mít ráda.

3. Jsem materialistická. Mám ráda své věci. Hlavně k hračkám z dětství jsem si vytvořila vztah a tak stále mám na půdě schované své staré plyšáky.

4. Mí plyšáci dostávali jména. Velmi neoriginální. Například malý plyšový tygr dostal jméno Tygřík.  

5. Sbírám knihy. Když je jednou dostanu, nikdo by mi je nevyrval z ruky. (Ale jsem ochotná půjčovat lidem, o kterých vím, že mi je nezničené vrátí.) Taky jednou za čas přerovnám knihovnu, abych vytvořila další místo na mé milované poklady.

Diskusní téma: Něco o mě (Random facts 1-5)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek