Něco o mně (random facts 21-25)

12.06.2013 16:09

21. Jsem sobecká a sebestředná. Dělám všechno proto, aby se mi tu žilo fajně. Píšu, co chci. (Pokud nedostanu úkol od školy. A i pak mnohdy ten volnočasový text dopíšu dřív. ) Dělám, co chci a kdy chci. I to, co dělám pro své přátele a rodinu, dělám, protože jsou to MOJI přátelé a rodina. A protože věřím, že jsou to dobří lidé. Kdo jiný by se zahazoval s někým tak do sebe zahleděným, jako jsem já, než opravdu dobří lidé.

22. Jednou jsem v dětství spadla do studny. V lyžích. Omylem, ještě jsem to moc neuměla a nevytočila jsem zatáčku. Naštěstí voda byla zmrzlá nebo byla ta studna zabetonovaná, takže jsem se neutopila, ale chvíli trvalo, než jsem se odtamtud dostala. Učitelka a rodiče byli vyděšenější, než já.

23. Mám docela štěstí. Ne, že by mi vyšla všechna má nejtajnější přání. (Ty miliony a zámek stále nevlastním.) Ale žiju v krásné zemi, mám střechu nad hlavou, oba mojí rodiče stále žijí a nerozvedli se!, studuji na vysněné škole, jsem zdravá (většinou), nemám žádné postižení, mám miloučké zvířátko, co mě má taky rádo, politický režim podporuje svobodu slova a volný pohyb lidí ze země i do země. A na světě je mnoho skvělých věcí. Některé už jsem poznala a další mě teprve čekají! Jsem za to vděčná. Jsem fakt ráda, že žiju.

24. Když se cítím vděčná za cokoliv, poděkuji vesmíru. Jen tak v duchu. Neadresuji to žádné konkrétní entitě, protože nevěřím na žádného určitého boha, ale mám příjemný pocit z toho, že mám komu poděkovat. Vesmír tu pro nás bude pořád. Až nebude, tak to poznáme, nebudeme ani my.

25. Stává se mi, že se pro něco fakt šíleně nadchnu, pár dní se mě drží nadšení a pak najednou opadne. (Viz mých tucet účtů kdekoliv po netu.) Je jen pár věcí, které mi vydržely opravdu dlouho.