Něco o mně (random facts about me)

03.10.2013 21:15

43. Obávám se, že technika se vyvíjí rychleji, než se jí jako lidstvo přizpůsobujeme. Určitě jsou na světě jedinci, kteří všem technickým vymoženostem dorostli. Potíž je v tom, že sama nevím, jak by měla společnost vyspělá pro současný pokrok vypadat. Netroufám si odhadnout, jestli jsme jako celek pozadu jen padesát nebo rovnou sto let, ale cítím, že jsme.

44. Čím víc toho umím a znám, tím lépe si všímám chyb druhých. Nejsem dokonalá, svádím boj s přeřeky, překlepy a čárkami, ale to mi nezabrání nevšimnout si omylu u druhého člověka. Někdy následuje pokus toho druhého člověka opravit, jindy to nechám plavat.

45. Občas strkám nos do cizích záležitostí. Nejlehčí je to na webu. Občas se dostanu na dosud pro mě neznámý blog a když objevím zajímavý článek, ho okomentuji. Lidi mě baví a i když je to leckdy masochistická zábava (například, když vidím, že se někdo chová hloupě nebo argumentuje naprosto scestně), tak je nikdy nepřestanu pozorovat v reálu ani na netu.

46. Hodlám mít svůj názor, i když se vám třeba nebude líbit. I když ho třeba nevyslovím, ani na netu ani tváří v tvář. Vyhrazuji si mít názor i na práci druhého člověka, který má v určité činnosti víc zkušeností, než já, protože někdy jsou i laické připomínky přínosem. A především! Si vyhrazuji právo vás mít ráda a moci vás pochválit, kdykoliv uznám za vhodné, protože každý si někdy zaslouží trochu obdivu.

47. Stejně jako je pro mě důležité moci vyjádřit vlastní názor, tak jsem zastáncem přesvědčení, že i nepříjemné věci se dají sdělit slušně. To, že někdo udělal chybu není důvodem proto, abychom ho hned svrhli do jámy pekelné.