Netflix plán: 1. fáze

17.01.2016 15:22

Tak a je to. Upsala jsem duši ďáblu založila jsem si účet u služby Netflix. Je to snadné. Zadáte e-mail a své jméno. Pak si vyberete typ účtu - na výběr jsou tři - od nejlevnějšího po prémiový. Těsně před koncem registrace vyberete platbu. Jako poslední pak potvrdíte, že vám na e-mail přišla zpráva, aby mohl být profil právoplatně aktivován. Standardní postup.

Podotknu, že účet si smí zřídit pouze osoba, jež dosáhla osmnácti let věku a která má bankovní účet, protože se platí buďto kartou nebo přes paypal. Službu jsem začala hned zkoumat, ale jsem si jistá, že mě ještě leccos překvapí. Nicméně jsem zatím celkem potěšena.

Filmů je tam hodně. Od Zápisníku jedné lásky přes Matrix až po Casablancu. Ze seriálů jmenujme aspoň Shadowhunters, Penny Dreadful nebo Breaking Bad.

Z anime je tam například Detektiv Conan, Mushishi, Seven Deadly Sins a Little Witch Academia. V tomhle ohledu už je služba trochu slabší, což ale možná souvisí i s tím, že se teprve dokupují práva na vysílání v ČR.

Když už jsme u těch práv a lokalizace, bála jsem se, že pro České zákazníky bude nabídka vážně chudá. Je pravdou, že jsem ještě nenarazila na film ani seriál s českými titulky, nebo který by byl česky dabovaný. Ale kdo umí (nejlépe) anglicky, případně německy, francouzsky nebo španělsky, tak ten si vždycky něco najde. Takže překážkou už nejsou hranice území státu, ale už jen jazyk.

Dále jsou tam programy pro děti a dokumenty. Našla jsem i to kvůli čemu jsem se hlásila. Ever After High filmy tam jsou i pro nás Čechy. Ale opět v angličtině. Prostě trénink cizí řeči. (To si nestěžuju. Já jsem v pohodě, ale píšu to sem, aby nebyl někdo zbytečně překvapený.)

Zpátky k EAH. Všimla jsem si, že se po uvedení filmu Spring Unsprung stávalo, že někteří fanoušci znali události filmu, ale jinak neznali spoustu událostí, které byli znázorněny v epizodách. Není divu, na Netflixu jsou totiž skutečně jen speciály. Takže je tam epizoda Legacy Day, True Hearts Day, Thronecoming, Spring Unsprung a na čtyři díly rozdělený film Way too Wonderland. Ovšem ty krátké webizody, které se věnují například tomu, co se stalo těsně po Dnu dědictví nebo jak proběhla výprava na oslavu svátku modrého měsíce, tam nejsou. Teď víte, že mít Netflix se hodí, když se blíží 29. leden, ale že by byla škoda zapomenout na EAH kanál na Youtubu.


Diskusní téma: Netflix plán: 1. fáze

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek