Netflix plán: 2. fáze

29.01.2016 12:52

Mám účet, našla jsem dětskou sekci a vyzkoušela jsem pár filmů. Potěšilo mě, že jsem se dostala k pokračování Little Witch Academia, protože se jim do jedné hodiny (necelé) podařilo nacpat výborný děj, představily nové postavy a všechny, nové i staré, projdou přirozeným vývojem,
je to vtipné a má to i pěkný hudební podkres. Doporučuji.


Studio Trigger jede a pokud zase někde na Kickstartu vyhlásí, že sbírají peníze na další pokračování Čarodějné akademie, tak jim s klidným srdcem přispějte, protože rozhodně vaše peníze využijí dobře.  


Já jsem ale čekala především na dnešek, 29. ledna, a na film Dragon games. Ze školáků, kteří chodí na pohádkovou Ever After High jsou třeťáci. Raven je mnohem oblíbenější a sebevědomější. Svoji magickou sílu ovládá a lidé se jí přestali bát. Na druhé straně je Apple, která ztrácí víru,
že někdy získá své Šťastně až navěky. Toho se chystá využít Zlá královna, aby
se dostala z vězení.


Speciál je opět rozdělený na čtyři dlouhé epizody stejně jako předchozí Way too Wonderland. Je napínavější, než předchozí filmy. Hudba je vskutku epická. Hlavně z chóru záhrobních hlasů vám budou vstávat vlasy na hlavě. A opět jsme se dočkali drobné narážky na to, že vedle světu Ever After High koexistuje i Monster High.


Uvidíte spoustu nových postav. Některé dosud nemají ani panenku v prodeji. Na obrazovce se mimo jiné ukázala Sněhurka (ta má bezvadné trpasličí bodyguardy) a Ramona Wolf - druhá dcera zlého vlka. Ze všech speciálů byl tenhle nejlepší, i když i tam se objevilo pár nelogičností.