Report z tohoto týdne

23.10.2011 11:22

Omlouvám se, že jsem nedodala 3. část Top týdne, ale polepším se a zítra se tu snad objeví. Každopádně s meme nekončím, jen si občas mou pozornost vyžádají i jiné věci. Například zkouška na řidičák. Už si jen opravím test z pravidel silničního provozu a vyrážím do ulic. Muhehehe. Nemohla jsem si pomoct, ten ďábelský smích jsem sem prostě musela zapsat, ale bát se nemusíte, protože i já se chci domů po každé jízdě vrátit živá a zdravá, takže budu jezdit opatrně.

Když už jsem načala, co se mi v posledních dnech stalo, připíšu sem i to, že jsem ve čtvrtek (?) viděla příšerný film. Premisa lidé versus příšery, případně obdoba lidi proti příšerám, které zároveň bojují proti jiným příšerám, nemusí dopadnout špatně. Naopak znám několik snímků, které mě baví, i když nad tím někteří ohrnují nos. Taková americká Godzilla nebo trilogie Jurský park to jsou špičky žánru, řekla bych. Hvězdné obsazení neškodí. Naneštěstí na každý dobrý snímek připadne minimálně jeden odpad (slovem čsfd) a tak jsem jeden večer strávila s příšerným, doslova i přeneseně, filmem Obří krajta vs Gatoroid. Herecké výkony žádné, střih tak chaotický, že člověk neví, která bije, dialogy nelogické a ty speciální efekty ani nestojí za zmínku. Víte, že jste shlédli hodně špatný film o monstrech, když nejzábavnější scénou pro vás byla bitka dvou hlavních ženských postav. Tohle se nedostane ani mezi mé takzvané 'guilty pleasures'.

Kdepak tam se řadí spíš D-wars, který se sice mnoha lidem nelíbí, ale na rozdíl od Gatoroida má mnohem lepší efekty a zajímavě spojuje žánry mýtické fantasy s akčního filmu o netvorech.

A když chcete vidět něco ještě o stupínek lepšího, doporučuji dnešní evoluci. Ta má i lepší herecké výkony plus je třikrát zábavnější, než celý Krajta x Gatoroid a navíc končí optimističtěji.