Semestr i notýsek skončily

28.06.2013 20:30

A tohle je poslední z trojice darovaný rodinou a nalezený pod stromečkem léta páně 2010. Opět motiv přírody, tentokrát však v barvách podzimu. A zaplnila jsem ho na začátku léta, to je co.

Na okraji jsou vidět i minulé popsané notýsky. Však jsem všechny fotila v jednom dni.

 

Chystám se zapojit do Sykina Letního dumání 2. Pro mě to bude LD 1, protože jsem poprvé dumala až na jaře (jo, jaro přišlo protentokrát po létu, protože se jednalo už o další kalendářní rok). Plánuju užívat si volna, protože poslední zkoušku mám až v srpnu (pravděpodobně, ještě nebyl vypsaný termín, tak se budu muset vyučujícím připomenout)

Po dnech biflování zavřená doma, kdy jediné procházky byly domov-škola, domov-knihovna mám potřebu jít do přírody. Tu jsem částečně zahnala dlouhou procházkou s mámou kolem našeho městečka, které se dost změnilo od té doby, co jsme se tam přistěhovali. Například nám postavili venkovní tělocvičnu a na hlavní ulici otevřeli cukrárnu, což je ideální kombinace. Nejprve člověk vyplaví endorfiny při cvičení a pak doplní kalorie dortem nebo zmrzlinou. Super!

Zítra budu makat na chalupě, což není snadné, práce je tam dost, ale je to na vzduchu a v zeleni. Jé, tam té zeleně ale je! Jen kdyby ten dům nebyl tak rozpadlý. XC

A v neděli si dám biatlon – inline a squash – s mojí čestnou tetičkou a velkou fanynkou Helčou. Po tom maratonu zkoušek a psaní seminárky je to vítaná změna, i když biatlon jsem absolvovala už v neděli před zkouškou z Dějin umění a kultury a dostala jsem 1, takže to nebylo na škodu. :)