Shinigami desu

06.04.2011 13:58

Název: Shinigami desu

Typ: povídky, komiks

Autor/ka: na projektu spolupracuje několik lidí, ale nejvýraznějšími osobnostmi jsou Re a Temi

Stav: povídky (minimálně jedna je aktualizována jednou za několik měsíců) a komiks vyšel loni v létě ve Vějíři

Když jsem poprvé narazila na jeden příběh z tohoto projektu. Trochu jsem se zarazila, tento projekt se totiž točí kolem shinigami (shinigami znamená v češtině bůh smrti) a protože jsem v té době už dlouho sledovala Bleach a objevila jsem Soul eatera (mangy a anime o bozích smrti), obávala jsem se, aby to nebylo vykrádání podobných příběhů v novém obalu. (Podobný pocit teď mají lidé, kteří narážejí na díla o upírech.) Obávala jsem se zbytečně. Komiks byl nejen úžasný po grafické stránce, ale když jsem navštívila i stránky projektu, ukázalo se, že obsahuje mnohem více originálních myšlenek, než se na první pohled zdálo. Inspirace japonskými komiksy je sice zřejmá, ale ani na okamžik nezastiňuje osobitý přístup autorů.

 

Shinigami desu blog zde: https://shinigami-desu.blog.cz/