TOP 5 - Série, které se chystám dočíst v příštím roce

19.07.2013 17:45

Opět inspirováno článkem od Spirit-secreta. Budu trochu švindlovat. Do konce roku 2013 bych to nestihla ani omylem a tak vás poprosím, abyste přivřeli očička a budeme brát rok jako libovolných dvanáct měsíců, tudíž mám čas až do července 2014. (Co si namlouvám, stejně to nestihnu. A just do toho jdu! XD)

1. Leviatan: Tu už fakt dočítám. Sama tomu nemůžu uvěřit, ale jo. Jsem ve čtvrtině knihy a postupuju.

2. Stopařův průvodce galaxií. Jsem už u pětky a jsou to kraťoučké knížečky. Čtyřku bych navíc schramstla skoro rekordně nebýt přerušení v podobě výletu. [Původně jsem na druhé místo dosadila Erilian, ale protože kniha ani nebyla dosud vydána, tak si to nebudu zbytečně ztěžovat. Jsem výstřední, ale ne naprosto šílená.]

3. Odkaz dračích jezdců: Ano, ten čtvrtý díl mi pořád ještě tvrdne v knihovně a přečetla jsem z něho tak deset stran.

4. Inkoustové srdce a pokračování. Tři knihy, to snad nebude tak těžké ne? *nervózní úsměv* Že ne? *hysterický smích*

5. Devět království. Duologie. Zbývá mi poslední díl. Už pár let! Proč jen mi trvá tak dlouho to dočíst? Proč?! Když pomyslím, jak dlouho jsem čekala až vyjde, pak jsem to konečně dostala a…a…NIC!!! (Mimochodem s Inheritance je to to samé.) *plesk do čela*