Zkouška Netflixu

16.01.2016 18:51

Možná to znáte taky. Zaujme vás nějaký příběh a i když se vám líbí v té podobě, v jaké je zpracován, stejně si možná říkáte, jak to asi bylo dál. Po čase zjistíte, že pokračování skutečně existuje. Možná to není další film, ale seriál nebo například kniha. Ok, nevadí, stejně to zkusím, řeknete si. Jenže to má háček. To pokračování není ve vaší zemi k dostání a není ani možnost, že by vám to z ciziny poslali poštou. Jste prostě v pytli.

Naštěstí u knih to tak často problém není, ale v případě seriálů na Netflixu to byla výrazná potíž. Až donedávna. Je to pár týdnů, kdy jsem se dozvěděla, že přístup k této službě už mají i obyvatelé České republiky. Což mě potěšilo, protože jsem dosud byla nucena čekat, až si někdo film nebo seriál stáhne a postne to na youtube a podobné kanály. Možná to nebylo správné, ale to mi bylo šumák. Prostě jsem to chtěla vidět, když jsem na to tak dlouho čekala.

Plánuji se přihlásit k této službě na měsíc. Přesněji řečeno na měsíce dva. Jeden je na zkoušku, ten je zdarma a druhý už se platí. Proč ne déle? Protože je možné, že toho obsahu, o který stojím, nebude tak moc, abych si členství prodlužovala do nekonečna. Navíc, když jde členství snadno zrušit, tak snad bude snadné je i znovu obnovit. Chci platit za něco, co využívám. Vzhledem k tomu, že ten exkluzivně Netflixový obsah není nekonečný a například takové Ever After High filmy vychází jen dvakrát ročně, tak si myslím, že my těch 8 týdnů bude stačit. Ostatně prodloužit se to dá lehce, pouze člověk zaplatí dalších 10 euro.


Diskusní téma: Zkouška Netflixu

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek