Brazílie má něco navíc!

14.10.2015 21:12

V jedné zemi, podle nápisu to vypadá na Brazílii, vypustili do youtube prostoru reklamu na Ever After High samolepky. Jsou to samolepky sběratelské a v albu je dokonce plakát. Podle obrázků si do alba můžou Brazilčata lepit scény ze seriálu i metalické portréty postav.

https://www.youtube.com/watch?v=Ruz5W3VBR9Y&feature=player_embedded


Velké zklamání

Tak si tak procházím blogy a najednou-Hle, co nevidím. Zprávu, že se chystá třetí řada seriálu W.I.T.C.H.!

Ty hovado! Já odmaturovala, prošla několika vysokými školami, mezitím skončil i seriál a celé jeho pokračování (Avatar: the last airbender a Avatar: Legend of Korra), na které jsem se začala koukat, protože jsem hledala další koukací materiál, než jim došlo, že by taky mohli pokračovat v tom seriálu?!

Třeba...Ne, to v to nemohu doufat, to se jistě nestane. Třeba se dostaneme až ke 4. A páté sérii. Cedrik. *zimničně se chvěje a s vytřeštěnýma očima si pro sebe mumlá* Cedrik.

Jestli mi to ale zmrší jako druhou sérii s Nerissou, tak ať si mě nepřejí.

Celá natěšená si pustím trailer. Je mi to podezřelé. Už jsem viděla i amatérská amv, která působila akčněji a poutavěji. Sjedu na popis videa a tam se mi ukazují dvě osudná slova: Fan made. Tvůrcem "trailerů" je mladý Polák Kuba alias xKaJot.

To jsem měla tušit. Byla bych prozřela dřív, kdybych si původní článek pročetla pozorněji. *facepalm* Je to kachna vážení! Fanoušci čarodějek a Firefly se můžou chytit za ruce a odejít do západu slunce. Žádné oficiální pokračování se nekoná. Dole máte odkazy, abyste se mohli přesvědčit.

https://xkajot.deviantart.com/art/W-i-t-c-h-Arkhanta-Season-3-474663654

https://www.youtube.com/watch?v=TfXWv1-Jokc


Diskusní téma: Brazílie má něco navíc!

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek