Krize

25.09.2015 15:50

Ó hrůzo, podle statistik používají Češi počítače staré pět let, píše se v jednom článku, který našel a přečetl můj táta. Autor byl z tohoto zjištění nešťastný a ani já ho nepotěším. Mému počítači je ještě víc. Můj kompjůtr oslavil šesté narozeniny. Oslavoval tak bujaře, až z toho kleknul. Naštěstí to dobře dopadlo, počítač se mi vrátil i s radou, co dělat, pokud by se to opakovalo.

V neděli jsem mapovala terén v Čestlické Bambuli. Stav everek byl žalostný: Všehovšudy dvakrát Blondie. Jedna obyčejná ajedna Thronecoming. Zato jsem objevila 3D puzzle, ze kterých se dá postavit maják. Nápis na krabici slibuje, že vopravdovu svítí! A houpací koníky. :3

Říkala jsem si, to by bylo něco pro naši malou. Jenže Anastázie už koníka má. No tak jo, tak ho pořídím Tedovi. Ale když už chceme něco hledat pro Stázinku, tak se máme poohlédnout po dětských kuchyňkách, nejlépe těch ze dřeva. Hledaly jsme s mámou a našly jsme tři. Nakonec jsme se rozhodli pro českou od firmy Woody. Zatím jsme jí nekoupily, ale pokud nějakou, pak tu od Woodyho.  

Dnes, v pátek, jsme měli doma malinkatou návštěvu. Jedna známá s sebou přivezla svého jorkšírka. Otík si na nás chvilku zvykal, ale nakonec se mu u nás líbilo. Nechal se drbat a i si hrál s plyšákem po Kubovi.

Minulý pátek vyšla nová epizoda seriálu Ever After High. Všechny země dávaly Fairest on Ice, jen Slovinsko se popletlo a vyslalo do světa epizodu chystanou na 2. října. Podobná situace nastala na Ukrajině. Tam měli dříve Ashlynn's fashion frolic a asi tři další. Kéž by se i Čechům jednou dostalo toho, že budou mít nějakou epizodu dříve, jak zbytek světa. Například chystaný speciál Dračí klání/Dragon games by mohli nadabovat a pustit na YT kanále s předstihem, než to pustí ostatním na Netflixu.