Literární deníček 13.8.2012-19.8.2012

20.08.2012 12:23

Dáme druhý zápis? No tak jo, proč ne.

13.8.

Na čem pracuji: Když odmyslím překladovou brigádu, pak to dnes byla kritika Nefritu od Verči S.

Počet znaků: *pokrčení ramen*

14.8.

Pracuji na: Cesta duše+Křišťál Sonoru+Akademie nejsvobodnějšího umění

Počet znaků: 77+88+271

No jo, slabota, ale víc si netroufnu, překlad se nesmí zpozdit a navíc si šetřím volný den na setkání s kamarádkou. Nechci ho strávit doděláváním zakázky.

15.8.

Pracuji na: Krvavý mesiáš+Vzpomínka na domov

Počet znaků: 370+425

Mesiáš – děj, Vzpomínka – stručný nástin děje, abych věděla, o čem tam chci vlastně psát, pojmenovala jsem hlavní představitele a vůbec udělala pár důležitých rozhodnutí ohledně tohoto projektu. Jo a vymyslela jsem pár fiktivních jmen

16.8.

Na čem pracuji: scénář k manze, Zaříkávač hadů

Počet znaků: 1865

Zaříkávač hadů je povídka, kterou buď stihnu dopsat včas, abych ji poslala do jedné soutěže nebo ji nestihnu dopsat. Každopádně konečně mám záminku slepit těch pár nápadů dohromady do celistvého příběhu.

17.8.

Na čem pracuji: ?

Počet znaků: ?

Já myslím, že jsem něco někam připsala, ale já blbec jsem si to nezaznamenala a tak nevím kolik znaků a kam. *smích* A vzhledem k tomu, že tento zápis píšu zpětně (v neděli), tak je minimální šance, že si kdy vzpomenu.

18.8.

Na čem pracuji: na přátelství

Počet znaků: Nix

Celý den jsem strávila ve Furth im Walde v táboře Cave Gladium.

19.8.

Na čem pracuji: Vydělávám. :D

Počet znaků: vlastní tvorba nula a překlad nepočítám

Hele, na mě se nekoukejte. Já si taky myslela, že dnes budu hotová s překladem dřív a že stihnu něco napsat.

---

Projekt vymyslela Temnářka z https://temnarka.blog.cz/