Literární deníček 22.10.-28.10.

02.11.2012 20:40

Škola a práce mi sice nabourávají psaní, přesto si najdu chvilku alespoň o víkendu.

22.10.

Pracuji na: Popis postavy pro hlavní dílnu

Tohle byl skvělý úkol. Celý týden jsem přemýšlela o kom psát a napadlo mě to až po zkusmém odstavci o jiné postavě. Nakonec to ale ze mě až tryskalo. Psaní o postavách je zábavné, i když už člověk něco o té postavě ví, protože jak se v ní šťouráte čím dál víc, poznáváte další a další vrstvy jejího charakteru. Páni, už se tak těším až tuhle postavu představím veřejnosti!

23.10.

Pracuji na: Hlavní dílna, osobního nic

24.10.

-

25.10.

Pracuji na: překladu a drobně filozofuji

Počet znaků: 1000

26.10.

Pracuji na: překladu

27.10.

Pracuji na: překlad a myslím/doufám, že jsem i něco málo napsala (ale zase jsem

28.10.

Pracuji na: překlad a píšu blbůstky (které se mohou později vyvinout v něco většího)

Počet znaků: 300