Literární deníček 27.8.-2.9.2012

03.09.2012 18:47

Já vám nevím. Má vůbec cenu v tom pokračovat, když jsem se za celý týden věnovala psaní dva dny?! Ale jo, zatím nekončím. Třeba se to zlepší.

 

27.8.

Pracuji na: Vesmíru Chaosu + -bez názvu- + scénář mangy

Počet znaků: 1000

28.8.

Pracuji na: Úklidu.Celodenním úklidu. (No jo, já vím, že to není literární dílo.)

Počet vysátých prachových částeček: aspoň milion

29.8.

Pracuji na: -

Počet znaků:-

Tohle vás pobaví. Dnes jsem strávila celé odpoledne v Praze. Vyzvedla jsem si certifikát za zkoušku z ájiny, měla jsem dobrý oběd a tak vůbec mi den příjemně utekl, ale nenapsala jsem ani řádku a pak jsem večer přišla domů. Hned jsem zkontrolovala e-mail a ze schránky na mě vykoukla zpráva s nově došlými materiály na překladovou brigádu. Sranda, že? :D

30.8.

Bez komentáře

ಠ_ಠ

31.8.

Rovnice na dnešní den:

pátek = svatba+brigáda-psaní

1.9.

Pracuji na: Vzpomínka na domov

Počet znaků: Tradičně jsem si zase nenapsala…*facepalm*

 

Meme mady in Podmori XD