Literární deníček 3.9.-9.9.2012

09.09.2012 22:26
3.9.

Pracuji na: Fakt to musím zase opakovat?!

4.9.

Pracuji na: přečtěte si LD z minulého týdne a bude vám to jasné. (Ale pozor napadly mě nápady na články.)

Bláznivá jsem odjakživa, ale dnes byla moje šílenost na maximální úrovni. No a když už jsem byla u kompu, tak jsem jí vybíjela na netu.

P.S.: Formátování je zlo!

5.9.

Informační schůzka v nové škole a koupě zápisníku. Značka: Paperblanks, design: Laurel Burch – Spirit of womankind

Hned jsem si taky pořídila diář na příští rok. Věci od Paperblanks jsou prostě nádherný.

6.9.

Pracuji na: jedné povídce, nápad na ní už byl v mé hlavě dlouho a už pár měsíců ho postupně přesunuji na papír, stylem pár vět za měsíc

Počet znaků: 450

Přes den překládám a večer si prohlížím inspirativní fotky z Japonska. Mimosa pudica je lechtivá květinka. :3

7.9.

Bohužel, nic jsem nenapsala.

8.9.

Pracuji na: povídce z Vesmíru Chaosu

Počet znaků: 580

9.9.

Pracuji na: překladu, povídce

Počet znaků: 320

Zítra mi držte palce, ať mě nebolí odstraňování pih. Všichni v okolí mě sice ujišťují, že žádnou bolest necítili, ale jak jdu pod kudlu, tak mám nahnáno.