Nálet na knihkupectví

24.08.2012 13:14

Protože jsem včera měla tak jako tak cestu do středu města, tak jsem se přifařila k náletu na Luxor, který zorganizovala Vendea. A přestože jsem si ještě před začátkem akce slibovala, že vezmu jen dvě knížky. Jednak proto, abych neměla špatné svědomí ze zvětšujícího se počtu knih, které jsem stále ještě nepřečetla a jednak proto, že se některé bichle řádně pronesou. Jak jsem říkala svým kolegyním knihomolkám, potřebovala bych na knižní nákupy, když Rockefellerovo jmění, svého osobního šerpu. Když v tom jsem tam zahlédla řádku pidiknížeček ze série MythAdventures, jistě uznáte, že jsem tam toho drobečka nemohla nechat. S těžkým srdcem jsem tam zanechala Goliáše od Westerfelda a Cestu králů od Sandersona. Obě jsem je chtěla, moc, ale jsou, s prominutím, těžké jako svině. Tak to si je raději objednám přes internet. Nakonec jsem si odnesla kromě zmiňovaného Mýtického mrňouska i Nijuru a Erilian: Město čarodějů.

 

A pozor! Důležitá zpráva! V Praze v Luxoru na Václaváku je k dostání Vějíř 4! Pokud jste to stihli zapomenout, pak vězte, že se jedná o sborník české mangy, do kterého jsem svou troškou do mlýna přispěla i já. A to příběhem Metro. Kresba: Janiko (To nejsem já.); Scénář: Bára Smutná (To jsem já.)

Vějíř se nachází v patře -1, v regálku v komiksovém koutku je na nejnižší poličce.